ВПЛИВ СОМАТИЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ НА ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ ДЖЕРЕЛ ТА КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ)

  • Наталія Юріївна Кисла пошукач кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного університету ім. Г.С. Сковороди.

Abstract

У статті на основі теоретичного аналізу джерел розкриваються психічні та особистісні характеристики та їх вплив на пізнавальну діяльність студентів із соматичними захворюваннями. Виділено відмінність між пізнавальною діяльністю здорового студента та із соматичними захворюваннями. Розкрито результати констатувального експерименту зі студентами із соматичними захворюваннями у ВНЗ.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Наталія Юріївна Кисла, пошукач кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного університету ім. Г.С. Сковороди.
пошукач  кафедри  загальної  педагогіки  та  педагогіки  вищої школи Харківського  національного  університету ім. Г.С. Сковороди.

References

1. Варій М.Й. Загальна психологія: Підручник / Для студ. психол. і педагог . спеціальностей. – 2-ге видан., випр. і доп. – К.: „Центр учбової літератури”. – 2007. – 968 с.

2. Савчин М.В., Василенко Л.П. Вікова психологія: Навчальний посібник. – К: Академвидав, 2005. – 360 с. (Альма-матер)

3. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін.. 2-ге вид. – К.: Каравела, 2008. – 400 с.

4. Вплив соматичних захворювань на психіку людини [Електронний ресурс] – Режим доступу до журн.: http: wwwotherreferats.allbest.ru/ 00009195_0.html

5. Общий словарь. Соматические болезни [Електронний ресурс] – Режим доступу до журн.: http://www.c-cafe.ru/words/141/13997.php.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Кисла, Н. Ю. (2015). ВПЛИВ СОМАТИЧНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ НА ПІЗНАВАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ ДЖЕРЕЛ ТА КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ). Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 68-78. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3448