Професійні ролі викладача під час організації навчальної ігрової взаємодії

  • Оксана Анатоліївна Жукова Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Ключові слова: ігрова взаємодія, професійна роль, ігрові етапи

Анотація

У  статті  визначено  зміст професійних  ролей педагога, що формуються в процесі підготовки студентської молоді у ВНЗ; висвітлено можливі дії педагога під час виконання тієї чи іншої ролі в процесі організації навчальної ігрової взаємодії; окреслено фази ігрової взаємодії, в якій програвання ролі буде найбільш доцільним.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Оксана Анатоліївна Жукова, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Задорина О.С. Профессионально-обусловленные роли педагога: исторический обзор / О.С. Задорина // Вестник Тюменского государственного университета. – 2010. – № 5. – С.42-50.

2. Кашеварова А. Роли учителя: тьютор и фасилитатор /А. Кашеварова//Школьный психолог . (Первое сентября). – 2007. – № 1. – С. 42-43.

3. Кларин М. Корпоративныйтренинг от А до Я: Науч.-пркт.пособие / М. Кларин. – М.: Дело, 2000. – 224 с.

4. Кулагина Ю.А., Безрукова Е.В.Модель подготовки будущих педагогов к осуществлению роли модератора и фасилитатора в современных условиях системы образования. // Концепт. – 2013. – Современные научные исследования. Выпуск 1. – ART 53445. – URL: http://e-koncept.ru/2013/53445.htm. – Гос. рег . Эл No ФС 77-49965. – ISSN 2304-120X.

5. Кустова О.Л. Деятельность учителя как предмет социально-ролевого анализа / O.JI. Кустова // Педагогическоеобразование. – 2007. – № 1.– С. 84-90.

6. Ломаева М.В. Организация учебного ролевого взаимодействия в процессе подготовки будущих учителей / М.В. Ломаева //Сборник материалов Всероссийской конференции с элементами научной школы для молодых учителей. – Екатеринбург , 2010. – С. 107-111.

7. Панфилова А.П. Игровое моделирование в деятельности педагога: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений /А.П. Панфилова; под общ.ред. В.А. Сластенина, И.А. Колесниковой. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 368 с.
Опубліковано
2015-07-01
Як цитувати
Жукова, О. (2015). Професійні ролі викладача під час організації навчальної ігрової взаємодії. Наукові записки кафедри педагогіки, (33), 102-110. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2972