Структурно-компонентний аналіз готовності майбутнього вчителя літератури до інноваційної професійної діяльності

  • Лідія Іванівна Цибульська

Abstract

У статті розглядаються компоненти готовності майбутнього вчителя літератури до інноваційної професійної діяльності та показники їх сформованості.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Лідія Іванівна Цибульська

Асистент кафедри української літератури Інституту філології й журналістики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

References

1. Гавриш І.В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до ін-новаційної професійної діяльності : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04 / І.В. Гавриш ; Луганський національний педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. – Луганськ, 2006. – 44 с.

2. Дьяченко М.И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М.И. Дьяченко, Л.А. Кандыбович. – Минск : Изд-во БГУ, 1976. – 140 с.

3. Сластенин В.А. Педагогика: Инновационная деятельность / В.А. Сластенин, Л.С. Подымова. – М. : ИЧП «Издательство Магистр», 1997. – 224 с.

4. Соснюк О.П. Формування психологічної готовності особистості до інноваційної діяльності : дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.П. Соснюк ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2006. – 199 с.

5. Шапран О.І. Система інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів : монографія / О.І. Шапран. – Переяслів-Хмельницький : Видавництво С.В. Карпук, 2007.– 370 с.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Цибульська, Л. І. (2015). Структурно-компонентний аналіз готовності майбутнього вчителя літератури до інноваційної професійної діяльності. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 253-261. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2953