Управління методичною роботою з молодими педагогічними кадрами у 50-ті роки ХХ ст.

  • Ірина Петрівна Упатова «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Abstract

У статті представлено результати  історичного аналізу проблеми управління методичною роботою з молодими вчителями як динамічної системи, що сприяє прискореному становленню фахівців; узагальнено історико-педагогічний досвід 50-х років ХХ ст., виявлено негативні та прогресивні його тенденції, обґрунтовано необхідність створення і модернізації системи методичної роботи з молодими вчителями сьогодення у зв’язку зі змінами, які відбуваються в шкільній освіті на етапі її розвитку.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ірина Петрівна Упатова, «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
Кандидат  педагогічних  наук,  керівник навчально-наукового центру

References

1. Данилевський М.С. Планування роботи райВНО / М.С. Данилевський // Радянська школа. – 1952. – № 8. – С.16–23.

2. Гріневич Г.Д. Вище рівень методичної роботи з учителями / Г.Д. Гріневич, Д.Й Рижко// Радянська школа – 1953. – № 8. – С. 10–12.

3. Гуленко І.С. По-більшовицькому дбати і виховувати педагогічні кадри / І.С. Гуленко// Рад.шк. – 1952. – № 7. – С. 16.

4. Тесленко І.Ф. Конференція молодих учителів / І.Ф. Тесленко // Радянська школа. – 1951. – № 3. – С. 63.

5. Котко П.А. Інститут удосконалення – центр постійного підвищення кваліфікації педагогів / П.А. Котко // Рад.шк. – 1952. – № 1. – С.22–27.

6. Куюков Д.Ф. Організація масово-методичної роботи вчителів / Д.Ф. Куюков // Рад. шк. – 1952. – № 4. – С. 27–32.

7. Лекції про політехнічне навчання // Радянська школа. – 1952. – № 12. – С. 61.

8. Республіканська нарада працівників народної освіти України // Радянська школа. – 1952. – № 3. – С. 57–58.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Упатова, І. П. (2015). Управління методичною роботою з молодими педагогічними кадрами у 50-ті роки ХХ ст. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 229-236. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2940