Формування образу психолога-консультанта
Abstract
У статті висвітлюються актуальні питання процесу формування професійного образу майбутніх психологів, який відбувається в процесі фахового навчання. Тому завдання вищих навчальних закладів вбачається в тому, щоб забезпечити майбутніх психологів необхідними умовами для активізації розвитку професійної Я-концепції.Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Абрамова Г. С. Практическая психология. / Г. С. Абрамова – Екатеринбург : Деловая книга, 1999. – С. 512.
2. Акмеология: методология, методы и технологии: материалы научной сессии, посвященной 75-летию члена-корреспондента РАО, Президента МААН Н. В. Кузьминой / [под общей редакцией вице-президента МААН, заслуженного деятеля науки РФ, доктора психологических наук, профессора. А. А. Деркача]. − М.: РАГС, 1998. − 230 с.
3. Андрійчук І. П. Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки: автореферат дисертації / І. П. Андрійчук // Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - К., 2003. – С. 20.
4. Іванова Т. П. Я-концепція як складова професійної свідомості психологів / Т. П. Іванова // Соціальна психологія. – № 9, 2007. – С. 36-39.
5. Кочубейник О. М. Культурний еталон буття особистості та його вплив на “Я”- концепцію // Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України за ред. Максименка С. Д. - К. : Волинські обереги. – 2000. – Т.2. – Ч.3. – С.42-48.
6. Реан А. А. Психология изучения личности. / А. А. Реан - СПб.: Изд-во Михайлова В. А., 1999. – С. 288.
7. Становських З. Л. Актуальні проблеми професійного становлення особистості майбутніх практичних психологів // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 травня «Проблеми підготовки і підвищення кваліфікації практичних психологів у ВУЗах», за ред. С. Д. Максименка. - К., Тернопіль: Ніка-центр, 2002. – С. 49-52.
8. Черный Е. В. Профессиональная идентичность практического психолога // Практична психологія та соціальна робота. – № 8, 2000. – С. 36-39.
2. Акмеология: методология, методы и технологии: материалы научной сессии, посвященной 75-летию члена-корреспондента РАО, Президента МААН Н. В. Кузьминой / [под общей редакцией вице-президента МААН, заслуженного деятеля науки РФ, доктора психологических наук, профессора. А. А. Деркача]. − М.: РАГС, 1998. − 230 с.
3. Андрійчук І. П. Формування позитивної Я-концепції особистості майбутніх практичних психологів у процесі професійної підготовки: автореферат дисертації / І. П. Андрійчук // Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - К., 2003. – С. 20.
4. Іванова Т. П. Я-концепція як складова професійної свідомості психологів / Т. П. Іванова // Соціальна психологія. – № 9, 2007. – С. 36-39.
5. Кочубейник О. М. Культурний еталон буття особистості та його вплив на “Я”- концепцію // Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України за ред. Максименка С. Д. - К. : Волинські обереги. – 2000. – Т.2. – Ч.3. – С.42-48.
6. Реан А. А. Психология изучения личности. / А. А. Реан - СПб.: Изд-во Михайлова В. А., 1999. – С. 288.
7. Становських З. Л. Актуальні проблеми професійного становлення особистості майбутніх практичних психологів // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції 16-17 травня «Проблеми підготовки і підвищення кваліфікації практичних психологів у ВУЗах», за ред. С. Д. Максименка. - К., Тернопіль: Ніка-центр, 2002. – С. 49-52.
8. Черный Е. В. Профессиональная идентичность практического психолога // Практична психологія та соціальна робота. – № 8, 2000. – С. 36-39.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Байбекова, Н. Р. (2015). Формування образу психолога-консультанта. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(38), 39-44. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2742
Section
Статті