Мультидисциплінарний підхід до вивчення народного танцю "Лендлер" у формуванні іншомовного професійно орієнтованого освітнього простору

  • Людмила Василівна Петько Академія праці, соціальних відносин і туризму https://orcid.org/0000-0001-6064-2687
Ключові слова: іноземна мова, студенти, професійна компетентність, міждисциплінарний підхід, міжкультурний підхід, мультисенсорний підхід, фільм, танець ЄЛендлер, професійно орієнтований іншомовни освітній простір

Анотація

У статті, крізь призму філософії австро-німецького танцю Лендлер (Ländler) з автентичного фільму "Звуки музики" (1965 США), автором продукується процес формування професійно-орієнтованого іншомовного освітнього середовища в умовах університету. На прикладі танцю Лендлер автор графічно узагальнює охоплення навчальних дисциплін (вісімнадцять), які причетні до розгляду та вивчення австро-німецького танцю, який став класикою.

Як один із засобів інтерактивного навчання автор розглядає доцільність розучування танцю Лендлер зі студентами, що стимулює у них раніше набуті знання зі спеціальності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2024-08-21
Цитовано
Як цитувати
Петько, Л. В. (2024). Мультидисциплінарний підхід до вивчення народного танцю "Лендлер" у формуванні іншомовного професійно орієнтованого освітнього простору. Наукові записки кафедри педагогіки, (54), 41-59. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2024-54-04