Майбутній учитель музичного мистецтва в контексті сучасної парадигми освіти
Abstract
У статті розглянуто проблеми професійної інструментальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах удосконалення сучасної мистецької освіти завдяки впровадженню європейської кредитно-трансферної системи навчання. Особливу увагу приділено питанням співвідношення традиційних методів навчання та використанню інноваційних технологій у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Підкреслено необхідність цілеспрямованого розвитку творчих здібностей безпосередньо через вільне володіння грою на музичних інструментах.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Апраксина О. А. О современных требованиях к подготовки учителя-музыканта для общеобразовательной школи / О. А. Апраксина // Музыкально-педагогическая подготовка учителя. – М. : МГПИ, 1972. – 213 с.
2. Арчажникова Л. Г. Способности к осуществлению муз.-пед. деятельности / Л. Г. Арчажникова // Вопросы фортепианной подготовки. – М., 1980.– С. 23 – 30.
3. Белова И. К. Профессионально-педагогическая подготовка студентов к формированию восприятия музыки школьниками : автореф. дис… канд. пед. наук : 13.00.09 / И. К. Белова. – М, 1982. – 16 с.
4. Давидов М. А. Школа виконавської майстерності баяніста (акордеоніста) / М. А. Давидов. – К. : Музична Україна, 1998. – 112 с.
5. Муцмахер В. В. Формирование профессионально значимых качеств личности будущего учителя музыки общеобразовательной школы в процессе его спец. підготовки / В. В. Муцмахер. – М. : МГПИ, 1998. – 62 с.
6. Прокопенко А. І. Зміна парадигмальних засад педагогічної науки при переході до кредитно-модульного навчання / А. І. Прокопенко. – Х. : ХДАК, 2005. – С. 85 – 87.
7. Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти / О. П. Рудницька. – К. : Віпол, 1998. – 247 с.
8. Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
2. Арчажникова Л. Г. Способности к осуществлению муз.-пед. деятельности / Л. Г. Арчажникова // Вопросы фортепианной подготовки. – М., 1980.– С. 23 – 30.
3. Белова И. К. Профессионально-педагогическая подготовка студентов к формированию восприятия музыки школьниками : автореф. дис… канд. пед. наук : 13.00.09 / И. К. Белова. – М, 1982. – 16 с.
4. Давидов М. А. Школа виконавської майстерності баяніста (акордеоніста) / М. А. Давидов. – К. : Музична Україна, 1998. – 112 с.
5. Муцмахер В. В. Формирование профессионально значимых качеств личности будущего учителя музыки общеобразовательной школы в процессе его спец. підготовки / В. В. Муцмахер. – М. : МГПИ, 1998. – 62 с.
6. Прокопенко А. І. Зміна парадигмальних засад педагогічної науки при переході до кредитно-модульного навчання / А. І. Прокопенко. – Х. : ХДАК, 2005. – С. 85 – 87.
7. Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти / О. П. Рудницька. – К. : Віпол, 1998. – 247 с.
8. Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Снєдкова, Л. А. (2015). Майбутній учитель музичного мистецтва в контексті сучасної парадигми освіти. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (37), 320-328. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2309
Section
Статті