Методичні аспекти організації роботи із здібними та обдарованими учнями в однопрофільному загальноосвітньому навчальному закладі

  • Тетяна Володимирівна Бабкова Харківська ЗОШ №104
  • Оксана Валеріївна Тесленко Харківська ЗОШ № 104
  • Василь Васильович Черничко Харківська ЗОШ № 104
Ключові слова: обдарованість, допрофільне та профільне навчання, інноваційні технології

Анотація

У статті йдеться про основні аспекти організації роботи вчителів української мови та літератури із здібними та обдарованими учнями в однопрофільному  загальноосвітньому навчальному закладі; наголошується на необхідності створення оптимальних умов для впровадження цілісного системного підходу до роботи з обдарованими учнями; визначаються основні завдання та пріоритетні напрямки; подано власну модель реалізації роботи із здібними та обдарованими учнями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Тетяна Володимирівна Бабкова, Харківська ЗОШ №104
Учитель української мови та літератури, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії Харківської ЗОШ №104
Оксана Валеріївна Тесленко, Харківська ЗОШ № 104
Директор  Харківської ЗОШ № 104, доцент кафедри української мови ХНУ імені В. Н. Каразіна, кандидат педагогічних наук.
Василь Васильович Черничко, Харківська ЗОШ № 104
Учитель української мови та літератури Харківської ЗОШ № 104, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель

Посилання

1. Когут О.І. Інноваційні технології навчання української мови і літератури. – Тернопіль: Астон, 2005. – 204с.

2. Концепція профільного навчання в старшій школі//Інформаційно-методичний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2013. – №11-13. – С. 3-25.

3. Плющ М. Я., Тихоша В. І., Караман С.О., Караман О.В. Українська мова. Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. Профільний рівень. – К.: Освіта, 2010. – 416с.

4. Сікорський П. Концепція розвитку профільного навчання у загальноосвітніх школах України//Освіта. – 2003. № 39. – С.10-11.

5. Щербина В.І., Валкова О.В., Романенко О.В. Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури. – Харків. – 2005. – 96с.
Як цитувати
Бабкова, Т., Тесленко, О., & Черничко, В. (1). Методичні аспекти організації роботи із здібними та обдарованими учнями в однопрофільному загальноосвітньому навчальному закладі. Наукові записки кафедри педагогіки, (36), 34-40. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1842