ВИХОВНІ АСПЕКТИ УРОКУ СЛОВЕСНОСТІ

  • Олександра Петрівна Телехова
  • Оксана Валеріївна Тесленко
Ключові слова: виховний аспект, морально-етичне виховання, виховні цілі уроку, комплекс освітньо-виховних завдань.

Анотація

У статті йдеться про необхідність реалізації комплекту освітніх  і виховних завдань на уроці літератури згідно з вимогами чинної концепції літературної освіти; підкреслюється необхідність гармонійного поєднання  усіх  аспектів  виховання,  зокрема національного, патріотичного, морально-етичного,  творчого,  естетичного;  визначається завдання вчителя– мобілізувати знання й уміння, спрямувати зусилля на  сплав освітніх  і виховних  завдань уроку,  зосередити увагу на творах, образах  і рисах вдачі людини, здатних сформувати патріота-громадянина.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олександра Петрівна Телехова
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри історії української літератури. Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.
Оксана Валеріївна Тесленко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови, директор ЗОШ № 104 м. Харкова.

Посилання

1. Концепція літературної освіти. – К., 2011.
2. Островерхова Н. Аналіз виховного аспекту уроку. – http://osvita.ua/school/upbring/742 3.Степанишин Б.І. Викладання української літератури в школі. – К., 1995. 4.Телехова О. П. Українська література. Методичні матеріали до вивчення шкільного курсу. – Харків, 2001.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Телехова, О., & Тесленко, О. (2015). ВИХОВНІ АСПЕКТИ УРОКУ СЛОВЕСНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 156-162. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3516