Формування комунікативних навичок у молодших школярів

  • Ірина Іванівна Маренич Харківська ЗОШ № 104
  • Оксана Валеріївна Тесленко Харківська ЗОШ № 104
  • Василь Васильович Черничко Харківська ЗОШ № 104

Abstract

У статті йдеться про необхідність реалізації комплексу освітніх і виховних завдань на уроці рідної мови  згідно з вимогами чинної концепції мовної освіти; підкреслюється необхідність гармонійного поєднання усіх аспектів навчання  мови; визначаються завдання вчителя  в реалізації комунікативної змістової лінії; пропонуються завдання і вправи з розвитку зв’язного мовлення молодших школярів.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Ірина Іванівна Маренич, Харківська ЗОШ № 104

Учитель початкових класів Харківської ЗОШ № 104, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель.

Оксана Валеріївна Тесленко, Харківська ЗОШ № 104
Директор  Харківської ЗОШ № 104, доцент кафедри української мови ХНУ імені В. Н. Каразіна, кандидат педагогічних наук
Василь Васильович Черничко, Харківська ЗОШ № 104
Учитель української мови та літератури Харківської ЗОШ № 104, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель

References

1. Вашуленко М. Формування мовної особистості молодшого школяра в умовах переходу до 4-річного початкового навчання // Початкова школа. – 2001. – №1. – С.11 – 14.

2. Варзацька Л. О. Взаємопов’язане навчання мови й мовлення на основі тексту. – К., 1986. – 103с.

3. Дідук Г. І. Українська мова. Лінгвостилістичні та комунікативно-ситуативні вправи (5 – 7 класи). – Тернопіль, 2004. – 80 с.

4. Державний стандарт початкової загальної освіти. – К., 2011.

5. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – К., 2012.

6. Пентилюк М. І. Основні аспекти навчання рідної мови // Початкова школа. –1987. – №7. – С.16 – 19.
Cited
How to Cite
Маренич, І. І., Тесленко, О. В., & Черничко, В. В. (1). Формування комунікативних навичок у молодших школярів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 121-126. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1818