Формування комунікативних навичок у молодших школярів
Abstract
У статті йдеться про необхідність реалізації комплексу освітніх і виховних завдань на уроці рідної мови згідно з вимогами чинної концепції мовної освіти; підкреслюється необхідність гармонійного поєднання усіх аспектів навчання мови; визначаються завдання вчителя в реалізації комунікативної змістової лінії; пропонуються завдання і вправи з розвитку зв’язного мовлення молодших школярів.Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Вашуленко М. Формування мовної особистості молодшого школяра в умовах переходу до 4-річного початкового навчання // Початкова школа. – 2001. – №1. – С.11 – 14.
2. Варзацька Л. О. Взаємопов’язане навчання мови й мовлення на основі тексту. – К., 1986. – 103с.
3. Дідук Г. І. Українська мова. Лінгвостилістичні та комунікативно-ситуативні вправи (5 – 7 класи). – Тернопіль, 2004. – 80 с.
4. Державний стандарт початкової загальної освіти. – К., 2011.
5. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – К., 2012.
6. Пентилюк М. І. Основні аспекти навчання рідної мови // Початкова школа. –1987. – №7. – С.16 – 19.
2. Варзацька Л. О. Взаємопов’язане навчання мови й мовлення на основі тексту. – К., 1986. – 103с.
3. Дідук Г. І. Українська мова. Лінгвостилістичні та комунікативно-ситуативні вправи (5 – 7 класи). – Тернопіль, 2004. – 80 с.
4. Державний стандарт початкової загальної освіти. – К., 2011.
5. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – К., 2012.
6. Пентилюк М. І. Основні аспекти навчання рідної мови // Початкова школа. –1987. – №7. – С.16 – 19.
Cited
How to Cite
Маренич, І. І., Тесленко, О. В., & Черничко, В. В. (1). Формування комунікативних навичок у молодших школярів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 121-126. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1818
Section
Статті