Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії для формування предметних компетентностей учнів

  • Анастасія В’ячеславівна Смертіна Харківська ЗОШ № 104
  • Оксана Валеріївна Тесленко Харківська ЗОШ № 104
Ключові слова: предметна компетентність, географічна компетентність, інформаційно- комунікаційні технології

Анотація

У статті йдеться про підвищення ефективної роботи вчителя для формування предметних компетентностей в учнів на уроках географії за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, використання мережі Інтернет; підкреслюється необхідність формування світоглядного розуміння природи Землі за допомогою інформаціонно-комунікаційних технологій; визначається завдання вчителя –  створити оптимальні умови для формування предметних компетентностей в учнів на уроках географії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Анастасія В’ячеславівна Смертіна, Харківська ЗОШ № 104

Учитель географії  Харківської ЗОШ № 104, спеціаліст І категорії

Оксана Валеріївна Тесленко, Харківська ЗОШ № 104

Директор  Харківської ЗОШ № 104, доцент кафедри української мови ХНУ імені В. Н. Каразіна, кандидат педагогічних наук.

Посилання

1. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – Київ, 2011.

2. Мармаза О. І. Менеджмент в освіті: дорожня карта керівника. – Х.: Видав. група «Основа», 2007. – 448 с.

3. Пермяков О.А.Педагогіка: навч. Посіб ./О. А. Пермяков, В. В. Морозов.-2-ге вид. –К.:Знання, 2010. – 171 с.

5. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка.10 – 11 класи. Рівень стандарту. Київ, 2010.
Як цитувати
Смертіна, А., & Тесленко, О. (1). Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії для формування предметних компетентностей учнів. Наукові записки кафедри педагогіки, (35), 170-175. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1834