Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії для формування предметних компетентностей учнів
Abstract
У статті йдеться про підвищення ефективної роботи вчителя для формування предметних компетентностей в учнів на уроках географії за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, використання мережі Інтернет; підкреслюється необхідність формування світоглядного розуміння природи Землі за допомогою інформаціонно-комунікаційних технологій; визначається завдання вчителя – створити оптимальні умови для формування предметних компетентностей в учнів на уроках географії.Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. – Київ, 2011.
2. Мармаза О. І. Менеджмент в освіті: дорожня карта керівника. – Х.: Видав. група «Основа», 2007. – 448 с.
3. Пермяков О.А.Педагогіка: навч. Посіб ./О. А. Пермяков, В. В. Морозов.-2-ге вид. –К.:Знання, 2010. – 171 с.
5. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка.10 – 11 класи. Рівень стандарту. Київ, 2010.
2. Мармаза О. І. Менеджмент в освіті: дорожня карта керівника. – Х.: Видав. група «Основа», 2007. – 448 с.
3. Пермяков О.А.Педагогіка: навч. Посіб ./О. А. Пермяков, В. В. Морозов.-2-ге вид. –К.:Знання, 2010. – 171 с.
5. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка.10 – 11 класи. Рівень стандарту. Київ, 2010.
Cited
How to Cite
Смертіна, А. В., & Тесленко, О. В. (1). Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії для формування предметних компетентностей учнів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 170-175. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1834
Section
Статті