Online assessment of learning outcomes: the experience of Poland

Keywords: university, e-learning, student, assessment, electronic index

Abstract

The epidemiological situation and periodic restrictions imposed in Poland in 2020-2021 forced universities to quickly transform off-line learning into distance one. For this reason, the offered standard e-learning platforms and/or the created own implemented internet access applications were used. Full-fledged distance learning at a university has also become possible thanks to recording the students’ grades in their electronic indexes. The article analyses the process of organizing the assessment of students' knowledge in Polish universities. The situation of online assessment was considered on the example of the Faculty of Economics and Pedagogy, the Academy of Management and Administration in Opole. The place of the lecturer's thematic blog in the preparation of students' final works was also analysed. The authors argue that the experience of a Polish university can be used in organizing the assessment of students' learning outcomes in Ukrainian universities and secondary schools.

Downloads

References

/

References

Алєксєєва Г.М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних вузів. Актуальні питання фізико-математичної освіти: збірник наукових праць, випуск 3. Сум. держ. пед. ун-т імені А.С.Макаренка. Суми : ВВП «Мрія», 2014. С.184-191.

Буга Н.Ю. Роль дистанційного навчання в розвитку вищої освіти. Сучасні освітні технології дистанційного та електронного навчання : зб. тез доп. на Всеукраїнському науково-методичному семінарі з елементами вебінару (м. Харків, 27 лютого 2017 р.). Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. Харків: РВВ ХТЕІ КНТЕУ, 2017. C.4-5. https://cutt.ly/6QNqpy0

Ворналкєвіч В., Тарануха О., Фонарюк, О. (2021). Oнлайн навчання в університетах: польсько-український досвід. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(48). C.123-132. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2021-48-15

Даниско О., Семеновська Л. Ґенеза та сучасний зміст поняття змішаного навчання в зарубіжній педагогічній теорії і практиці. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Т. 65 (3). C.1–11. https://bit.ly/3rMb4mW

Демченко О. Підготовка майбутніх педагогів до використання театральної діяльності в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: європейський контекст. Інклюзивна освіта як індивідуальна траєкторія особистісного зростання дитини з особливими освітніми потребами : збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 10-11 грудня 2020 р.). 2020. Вип. 3. C.261–267.

Ковальова О.А. Аналіз досвіду Об’єднаних Арабських Еміратів з освіти обдарованих учнів. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2020. №1 (76). С.88-94. http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2020/1/14.pdf

Кузьминская, Е. Г. Информационные технологии и научная коммуникация: инструменты и модели внедрения в условиях университета. Образовательные технологии и общество, 2014. 17 (1). C.447–456.

Несторенко Т.П., Ажажа М.А. Роль образования в развитии общества. Модернизация хозяйственного механизма сквозь призму экономических, правовых, социальных и инженерных подходов. Сб. мат. XIII Международной научно-практической конференции, посвященной 50-летию Научной школы в области исследования модернизации экономики 22 ноября 2018 г. Минск: БНЭУ, 2018. С.190-191. https://cutt.ly/UQyHTCd

Несторенко Т. П. «Економіка суперзірок»: можливості та загрози для сфери освіти. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 7. № 2. C.8–15. https://cutt.ly/TQXlDKb

Павленко М.П., Павленко Л.В., Хоменко В.Г. Розробка застосунку для проведення анкетувань та тестувань в освітньому процесі мовою Python. Фізико-математична освіта. 2019. Випуск 4 (22). С. 100-107.

Трифонова О.М. Інформаційно-цифрова компетентність: зарубіжний та вітчизняний досвід. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 173, Ч. ІІ. С. 221–225.

Цибулько, О.С. Духовність у системі вищої освіти: ідеї західної педагогіки. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 20. Т. 1. С. 54-58. https://cutt.ly/EQXQxQl.

Цінько С. В., Голуб Н. М. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей. Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. В. В. Бурназова. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. № 3. С. 127-133.

Чубрей О. С. Перспективні концепти зарубіжного досвіду у галузі підготовки майбутніх учителів географії. Молодий вчений: наук. журн. 2018. № 10 (62). С. 114–118.

Юзик О.П. Організаційно-педагогічні умови підготовки вчителів інформатики в Україні та Республіці Польщі. Інноваційна педагогіка. 2020. № 22. Т.3. С.150-154. https://doi.org/10.32843/2663-6085/2020/22-3.32

Abramova, О., Vdovenko, V., Khrinenko, T. Use of training technologies in the educational process of higher education in Ukraine. Modern innovative and information technologies in the development of society. 2019 (24). Р. 8-15.

Bilavych H., Gavrysh I., Chervinska І., Tsybulko O., Kholtobina O., Matsuk L. Motivational aspect of personality formation in students with special abilities. 35th IBIMA Conference: 1-2 April 2020, Seville, Spain. https://cutt.ly/MQXzRuZ

Duczmal M., Wornalkiewicz W. Wstęp do ekonometrii i badań operacyjnych. Zbiór przykładów z zastosowaniem mikrokomputera, Wydawnictwo Instytut Śląski, Opole 2010.

Ostenda A., Nestorenko T., Ostenda J. Practical education on a higher level in Poland: example of Katowice School of Technology. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки: зб. наук. пр. 2018. Вип.1. БДПУ. C.186-190. https://journals.indexcopernicus.com/search/article?articleId=2685201

Wornalkiewicz W., Popularyzacja metod ilościowych w Internecie, Wydawnictwo Instytut Śląski, Opole 2017.

Zhukova O., Ivanenko L., Mandragelya V., & Janužis G. Challenges of online-education: what society expects from teachers. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference, 2021 (5), рр. 522-532. doi:https://doi.org/10.17770/sie2021vol5.6285

Zhukova О. (2021). Activity Of A Higher School Teacher On Forming Soft Skills For Students Of Humanitarian And Natural Specialties: Functions And Requirements. Scientific Journal of Polonia University, 39(2), 229-241. https://doi.org/10.23856/3931

Published
2021-12-30
Cited
How to Cite
Wornalkiewicz, W., Diachenko, O., & Haranzha, O. (2021). Online assessment of learning outcomes: the experience of Poland. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (49), 68-76. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2021-49-08