Міжособові стосунки «викладач-студент» як складова частина ефективного навчання у ВУЗі

  • Лариса Володимирівна Павлова Кафедра англійської мови Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна
  • Олена Анатоліївна Сергеєва Кафедра англійської мови Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Ключові слова: взаємовідносини, вербальне спілкування, невербальне спілкування, когнітивне навчання, безпосередність

Анотація

У  статті розглядаються  особливості  взаємовідносин між  викладачем  і  студентом  і  вплив цих  взаємовідносин на процес навчання. Особлива  увага приділяється навичкам  та  вмінням, необхідним для розвитку успішних міжособових взаємовідносин для досягнення мети, поставленої в учбовому процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Лариса Володимирівна Павлова, Кафедра англійської мови Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна
Викладач кафедри англійської мови
Олена Анатоліївна Сергеєва, Кафедра англійської мови Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
Старший викладач кафедри англійської мови

Посилання

1. Головаха Е.И. Психология человеческого взаимопонимания / Е.И. Головаха, Н.В. Панина. – К. : Издательство политической литературы Украины, 1989. – 189 с.

2. Andersen J.T. Teaching immediacy as a predictor of teacher effectiveness / J.T. Andersen // Communication Year Book. – New Brumswick, NJ : Transection Books. – 1979. – P. 543–559.

3. Barker L.L. Communication / L.L. Barker. – Prentice-Hall, Inc. : New Jersey 07632, 1987. – 436 p.

4. Burleson B.R. Effects of cognitive complexity on the perceived importance of communication skills in friends / B.R. Burleson, W. Samter // Communication Research. – 1990. – P. 165–182.

5. De Vito J.A. Teaching as relational development / J.A. De Vito // Communicating in collage classroom. – San Francisco: Jossey-Bass. – 1986. – P. 51–59.

6. Frymier A.B. A model of immediacy in the classroom / A.B. Frymier // Communication Quarterly. – 1994. – Vol. 41. – P. 454–464.

7. Graham E.E. The association between the relational teaching approach and teacher job satisfaction / E.E. Graham, R. West, K.A. Shaller // Communication Reports. – 1992. – Vol. 5. – P. 11–22.

8. Kelley D.H. Effects of immediacy on recall of information / D.H. Kelley, J. Gorham // Communication Education. – 1988. – Vol. 37. – P. 198–207.
Опубліковано
2015-07-03
Як цитувати
Павлова, Л., & Сергеєва, О. (2015). Міжособові стосунки «викладач-студент» як складова частина ефективного навчання у ВУЗі. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 153-159. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3259

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)