Теоретичні і методичні аспекти індивідуалізації навчальної діяльності студентів

  • Олена Юріївна Кузнецова Кафедра іноземних мов №3, Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого

Abstract

У статті розкрито розуміння індивідуалізації навчання у вищій освіті та схарактеризовано шляхи її реалізації у навчальному процесі на прикладі вивчення дисципліни «Іноземна мова». Наголошено на важливості урахування навчальних стилів студентів. Висвітлено доцільність концепції гнучкого навчання та її провідні принципи.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Олена Юріївна Кузнецова, Кафедра іноземних мов №3, Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов №3, Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого

References

1. Кузнецова О.Ю. Питання індивідуалізації навчання у вищій освіті/ О.Ю.Кузнецова/ Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр./ редкол.:Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2011. – Вип.17(70). – С.294-300.

2. Щукина Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе/ Г.И. Щукина. – М.: Просвещение, 1979. – 160 с.

3. Шестопалова І.О. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії / дис. …канд..пед наук. 13.00.01/ Шестопалова Ірина Олександрівна. – Луганськ, 2010. – 232 с.

4. Campbell K., Kruszewska H. Learner-based teaching / K.Campbell, H.Kruszewska. – Oxford University Press, 2001. – 215 p.

5. Nunan D. learner-centred curriculum/ D Nunan. - Oxford University Press, 1996. – 196 p.

6. Nunan D. Research methods in language teaching/ D.Nunan. – Cambridge University Press, 2002, 249 p.
7. Skehan P. Cluster analysis and the identification of learner types/ P. Skehan. – Oxford, 1986. – 360 p.
Cited
How to Cite
Кузнецова, О. Ю. (1). Теоретичні і методичні аспекти індивідуалізації навчальної діяльності студентів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 96-106. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1815