Формування творчої особистості на уроках хорового диригування

  • І. М. Коржавих
  • Л. В. Юришева
  • І. Є. Литвинова
Ключові слова: диригентська діяльність, диригентське мистецтво, музична педагогіка, музичний образ, самостійна діяльність, виконавська індивідуальність, педагогічна майстерність

Анотація

У статті розкриті питання, пов’язані з формуванням творчих навичок у студентів на заняттях з хорового диригування, самостійною підготовкою студентів до виконання музичного твору. Пропонуються основні методи і прийоми для розвитку творчого мислення, уяви, розвитку емоційних реакцій і виконавської майстерності, основні методи формування творчих навичок у майбутніх диригентів. Розкриті позитивні сторони індивідуальних занять у класі хорового диригування та самостійної роботи студентів. Здійснено педагогічний аналіз умов, які сприяють формуванню творчої особистості на уроках диригування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Димченко С. С. Диригування. Методика викладання : навч. посібник. Рівне, 1997. Ч. 1, 2. 126 с.

Вагнер Р. О дирижировании Москва : Музыка, 1975. 178 с.

Михаськова М. А. Особливості й проблеми музично-освітньої діяльності студентів музичних факультетів вищих закладів педагогічної освіти. Проблеми педагогіки музичного мистецтва : збірник науково-методичних статей / упор. О. Я. Ростовський. Ніжин : НДПУ, 2004. 185 с.

Дадашева М. Навыки и умения будущего учителя музыки общеобразовательной школы. Баку : «Ширваннешр», 2002. 107 с.

Канерштейн М. М. Питання диригентської майстерності. Київ, 1980. 115 с.

Рудницька О. П. Педагогіка : загальна та мистецька : навч. посібник. Київ, 2002. 210 с.
Опубліковано
2018-05-10
Як цитувати
Коржавих, І., Юришева, Л., & Литвинова, І. (2018). Формування творчої особистості на уроках хорового диригування. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10673