Столиця України як перспективний ринок в’їзного туризму

  • Anna Romanova Чернігівського національного технологічного університету вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна, 14000 http://orcid.org/0000-0001-7336-1032
Ключові слова: київський туристичний ринок; міжнародний туризм; транспортна інфраструктура; онлайн подорожі; візова лібералізація

Анотація

У статті проведено аналіз в’їзного та внутрішнього туристичного ринку столиці України як пріоритетної цільової аудиторії споживачів загальноукраїнського туристичного продукту. Предметом дослідження в статті є столиця України як перспективний ринок в’їзного туризму. Головною метою цієї роботи є дослідження туристичного ринку Києва в контексті розробки та реалізації туристичних стратегій як України в цілому, так і інших українських міст. Крім того, важливим є аналіз в’їзних іноземних відвідувачів столиці задля більш системної роботи по розвитку туристичної індустрії країни. А також визначення особливостей та вподобань київських внутрішніх туристів, що обов’язково повинні враховуватись при створенні цільового турпродукту для киян та удосконаленні стратегії розвитку інших українських туристичних дестинацій та туристичних об’єктів, спрямованих на прийом київських туристів. Завдання: проаналізувати особливості залізничного та авіаційного сполучення Києва з іншими країнами, дослідити динаміку статистичних показників, а також результатів господарської діяльності суб’єктів туристичної індустрії міста Києва, розглянути результати маркетингового дослідження щодо соціально-демографічних показників іноземних та внутрішніх візитерів столиці, їхніх цілей подорожі, строків перебування, джерел інформації про Київ та обсягу витрат на подорож.

В результаті дослідження наведений SWOT-аналіз Києва з точки зору туристичної привабливості столиці, а також викликів і можливостей. У висновках сформульовано основні рекомендації для суб’єктів туристичної діяльності щодо збільшення туристичних потоків до Києва, а саме: поліпшення іміджу столиці та нейтралізації репутації небезпечного міста; чітке таргетування ринку цільових споживачів; створення конкурентоспроможного туристичного продукту під певні категорії туристів; заходи з візової лібералізації; проведення якомога більшої кількості заходів світового рівня у столиці; підготовка китайськомовних гідів, а також персоналу закладів сервісу; заохочення засобів розміщення до отримання офіційної категорії; легалізація казино, як вагомого фактору збільшення туристичної привабливості дестинації; створення зручної логістики громадського транспорту та навігації трьома мовами (українська, англійська, китайська); поліпшення благоустрою; створення інфраструктури для активного відпочинку, людей з інвалідністю та для дітей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: Монографія. / Ткаченко Т.І. – К. : КНТЕУ, 2009. – 463 с.
Невелєв О.М., Данилишин Б.М. Сталий розвиток м. Києва у ХХІ сторіччі: стратегія та механізми / За ред. О.М. Невелєва, Б.М. Данилишина. – К., 2001. – 342 с.
Чвалюк А.М. Законодавчі неузгодженості при адмініструванні туристичного збору // Прикарпатський юридичний вісник. Випуск 2 (5), 2014.
Управління туризму та промоцій Київської міської державної адміністрації. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://kyivcity.gov.ua/content/upravlinnya-turyzmu-ta-promociy.html.
Асоціація індустрії гостинності України. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://aigu.org.ua.
Головне управління статистики в м. Києві [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.kiev.ukrstat.gov.ua/p.php3?c=1123.
ПАТ «Укрзалізниця» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.uz.gov.ua.
Державна фіскальна служба України [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://sfs.gov.ua.
Romanova, Anna. Ukrainian Tourism: Selling Brand Ukraine to new generation of international tourists [Електронний ресурс] // Business Ukraine. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://bunews.com.ua/investment/item/ukrainian-tourism-industry-selling-brand-ukraine-to-new-generation-of-international-tourists.
Most Expensive (and Cheapest!) Holiday Destinations in the World: 2018! [Електронний ресурс] // Hoppa. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://www.hoppa.com/en/discover/most-expensive-and-cheapest-holiday-destinations-in-the-world-2018.
It is necessary to create messages with the image of Ukraine (interview with Anna Romanova) // UA: Ukraine Analytica. Issue 4 (10), 2017.
Опубліковано
2019-02-08