Основи побудови бренду в банківській сфері
Анотація
У статті досліджуються основи побудови бренду в банківській сфері, підкреслюється зростаюче значення бренд-менеджменту в умовах глобалізації та конкуренції на ринку. Дослідження заглиблюється в теоретичні та практичні аспекти формування бренду, спираючись на ідеї таких вчених, як К. Келлер, Д. Аакер та інших. Воно висвітлює роль стратегій маркетингу взаємовідносин у формуванні лояльності клієнтів та підкреслює значення співробітників у створенні бренду, особливо в роздрібному банківському секторі.
Дослідження показує, що якість обслуговування є критичним фактором, який впливає на задоволеність і лояльність клієнтів, з особливим акцентом на електронні банківські послуги. У статті обговорюються виклики у створенні та просуванні банківських брендів, включаючи привернення уваги споживачів, сприяння запам'ятовуванню та створенню довготривалих стосунків. Також розглядається мінливий ландшафт банківського сектору, підкреслюється вплив технологічної інтеграції та посилення конкуренції.
Корпоративний імідж та репутація стають ключовими елементами у забезпеченні сталого зростання бізнесу, а позитивний імідж сприяє утриманню та лояльності клієнтів. У дослідженні підкреслюється важливість таких факторів, як надійність, якість, клієнтоорієнтованість, соціальна відповідальність та етичність ведення бізнесу у формуванні корпоративної репутації банку. Крім того, досліджується комплексний характер брендингу послуг у фінансовому секторі, зокрема у роздрібному банківському обслуговуванні, а також проблеми, пов'язані з оцінкою вартості та оцінкою ризиків.
Якість послуг, особливо в електронному банкінгу, відіграє вирішальну роль у задоволенні, лояльності та утриманні клієнтів. У статті підкреслюється важливість відповідності очікуванням клієнтів та роль емоційних асоціацій у формуванні сприйняття якості послуг. Обговорюється вплив довіри на поведінкові наміри клієнтів, підкреслюється важливість міркувань безпеки та ризиків в електронних банківських послугах.
Насамкінець, стаття дає уявлення про багатогранну динаміку побудови брендів у банківській галузі, висвітлюючи взаємозв'язок між якістю послуг, задоволеністю клієнтів та лояльністю до бренду.
Завантаження
Посилання
Strutynska, I. V. (Ed.). (2015). Brand Management: Theory and Practice: A Textbook. Ternopil: Print-office.Evdokimov, F. I. (n.d.). Evaluation of brand effectiveness as a factor in increasing competitive advantage [Electronic resource]. Retrieved from http://ev.nmu.org.ua/index.php/uk/archive?arh_article=531 [in Ukrainian]
Evdokimov, F. I. (n.d.). Evaluation of brand effectiveness as a factor in increasing competitive advantage [Electronic resource]. Retrieved from http://ev.nmu.org.ua/index.php/uk/archive?arh_article=531 [in Ukrainian]
Ivashova, N. V. (2016). The place of branding in modern marketing concepts. Marketing and Management of Innovations, 2(4), 89-97. [in Ukrainian]
Aaker, D. (2014). Aaker on Branding: 20 Principles that Drive Success. NY: Morgan James Publishing.
Brand Finance. (2020). Brand Finance Global 500 2020: The Annual Report on the World's Most Valuable Global Brands.
Carson, M. (2016). Introduction to Personal Branding: 10 Steps Toward a New Professional You. Delightful Communications.
Humberstone, F. (2015). How to Style Your Brand: Everything You Need to Know to Create a Distinctive Brand Identity. East Grinstead: Copper Beech Press.
Miller, J. (2015). Sticky Branding: 12.5 Principles to Stand Out, Attract Customers, and Grow an Incredible Brand. Dundurn Press.
Gummesson, E. (2013). Total Relationship Marketing: Marketing Management, Relationship Strategy and CRM Approaches for the Network Economy.
Seidalieva, M. I., Simakhova, A. O., Shulyar, M. N. (2020). International Branding in the System of Strategic Directions of Development of Transnational Corporations. Kyiv. [in Ukrainian]
Авторське право (c) 2023 Фінансово-кредитні системи: перспективи розвитку
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.