Впровадження методів математичного моделювання в екологічну освіту
Ключові слова:
екологічна освіта, математичне моделювання, підручник
Анотація
Назріла потреба в підготовці підручника з математичної екології і методів математичного моделювання, який би органічно поєднував фундаментальність змісту з доступністю, а отже і з простотою викладення матеріалу. Підготовлено підручник українською мовою, в основу якого були покладені лекції з курсу "Математична екологія", які читаються в Національному університеті “Києво-Могилянська академія”, Національному університеті біоресурсів і природокористування України та Одеському державному екологічному університеті.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Лаврик, В. І., & Боголюбов, В. М. (1). Впровадження методів математичного моделювання в екологічну освіту. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Екологія», (893), 62-64. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/ecology/article/view/845
Розділ
Екологічна та природоохоронна освіта
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).