Інноваційні технології у формуванні трирівневої екологічної освіти

  • М. Мик. Орфанова Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ)
  • М. Мих. Орфанова Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ)
  • Т. М. Яцишин Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ)
  • О. І. Рибак Відділ освіти Тисменицької РДА
Ключові слова: виховний процес, освітня інноватика, екологічне виховання, просвітницька діяльність

Анотація

Збільшення екологічних проблем людства вимагає специфіки організації навчально-виховного процесу сучасної молоді. Освітня інноватика має базуватись на практичному міжнародному досвіді екологічного виховання дітей та учнівської молоді. І головним напрямом є залучення молоді до екологічної просвітницької діяльності, до організації та безпосереднього проведення екологічних заходів, які сприяють поширенню екологічних знань: різноманітні акції, фестивалі та виставки екологічного характеру, природоохоронні форуми, тренінги, семінари, лекції, дискусії та інш.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

М. Мик. Орфанова, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ)
канд. техн. наук, доц
М. Мих. Орфанова, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ)
канд. техн. наук, доц
Т. М. Яцишин, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (ІФНТУНГ)
канд. техн. наук, доц

Посилання

Гавриш І. В. Теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І. В. Гавриш. – Луганськ, 2006. – 46 с.

Шапран О. І. Система інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. І. Шапран. – К., 2008. – 41 с.

Орфанова М. М. Екологізація освітнього процесу/ М. М. Орфанова, Т. М. Яцишин. // Поводження з відходами в Україні: законодавство, економіка, технології: Збірник матеріалів Національного форуму (Київ, 10-11 листопада, 2015). – К.: Центр екологічної освіти та інформації. – С. 147-149.

Євчук О. П. Неформальна екологічна освіта як засіб інформування громадськості / О. П. Євчук, М. М. Орфанова. // Екологічні проблеми природокористування та охорона навколишнього середовища: Збірник наук. праць ІІ-ої наук.-практ. конф. за міжнародною участю (Рівне, 21-23 жовтня 2015р. / Рівненський державний гуманітарний університет; за ред. Проф. Д. В. Липко [та ін.]. – Рівне: РДГУ, 2015. – С.66-67.

Баглей О. В. Застосування екопсихологічних методів у формування екологічної свідомості/ О. В. Баглей. // Екологічні засади збалансованого регіонального розвитку : зб. наук. праць за матер. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 10-11 травня 2016р. / ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2016. – С.13-16.

Опубліковано
2016-09-08
Як цитувати
Орфанова, М. М., Орфанова, М. М., Яцишин, Т. М., & Рибак, О. І. (2016). Інноваційні технології у формуванні трирівневої екологічної освіти. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Екологія», (14), 98-101. https://doi.org/10.26565/1992-4259-2016-14-14