Політичний перехід і середня освіта в Болгарії (1944–1950): case study Першої софійської дівочої гімназії

  • Жана Назърска Інститут історичних доліджень БАН
Ключові слова: гімназія, середня освіта, Болгарія

Анотація

Стаття є „дослідженням кейсу“ на прикладі Першої софійської дівочої гімназії. Головна мета – простежити трансформацію цієї освітньої інституції під час перехідного періоду від авторитарного до тоталітарного режиму у 1944–1950 рр.; окреслити характеристики соціальної інженерії, що ліквідувала старі й утворила нові освітні еліти; дослідити підміну символічного капіталу гімназії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2019-07-20
Як цитувати
Назърска, Ж. (2019). Політичний перехід і середня освіта в Болгарії (1944–1950): case study Першої софійської дівочої гімназії. Дриновський збірник, 11, 391-401. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/drinov/article/view/13432