АНІМАЛОТЕРАПІЯ ЯК МЕТОД РОБОТИ З ДІТЬМИ З РАННЬОЮ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
Анотація
Специфіка роботи ігрової анімалотерапії у дітей з затримкою психічного розвитку спрямована на розвиток дитино-орієнтованих відносин, в яких терапевт входить в світ дитини, розглядає думки, почуття, сприйняття та ідеї, які мають важливе значення для дитини, і через відносини, які випливають, забезпечує емоційно безпечне середовище, в якій діти можуть подолати проблеми, впоратися зі страхом або тривогою, і рухатися вперед у напрямку психосоціального здоров'я. Використовувана на базі Центру психосоціальної реабілітації дітей та підлітків Фельдман Екопарк ігрова анімалотерапія для дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР) спирається на природні способи, за допомогою яких діти дізнаються про себе і свої стосунки з навколишнім світом. Даний підхід допомагає дитині в розвитку поваги до себе та інших, усвідомленні свого тіла, почуття власної гідності, а також більш широкого визнання і забезпечення їх власнихздібностей. Ігрова анімалотерапія поєднує в собі два перспективних терапевтичних підхода в роботі з дітьми, підлітками та сім'ями: ігрова терапія і анімалотерапія. Живе з домашніми тваринами в якості терапевтичних партнерів пропонує дітям нові можливості для зниження захисту, навчання висловлювати свої почуття, будувати здорові відносини, і долати проблеми. Такий досвід може змінити думки дітей про себе і дати їм можливості, пропонуючи нове розуміння їх взаємин з іншими тваринами і в кінцевому рахунку, іншими людьми. Поле ігрової анімалотерапії істотно зросло, і є надія, що подальше навчання і використання ігрової анімалотерапії призведе до збільшення досліджень процесів і результатів.
Завантаження
Посилання
Ascione F.R.. Enhancing children’s attitudes about the humane treatment of animals: Generalisation to human-directed empathy. / F.R. Ascione. – Anthrozoös, 1992.- P. 176-191.
Ascione, F.R., Weber, C.V. Children’s attitudes about the humane treatment of animals and empathy: One-year follow-up of a school-based intervention. / F.R Ascione, C.V Weber// Anthrozoös. – 1996. – P.188-195.
Ashby J.S., Active interventions for kids and teens: Adding adventure and fun to counseling / J.S. Ashby, T., Kottman D.G. DeGraaf // Alexandria. - VA:American Counseling Association. – 2008. – P.25-29.
Beck, A., Katcher, A. Between pets and people: The importance of animal companionship (rev. ed.). / A Beck,., A Katcher,. – West Lafayette. – 1996. – 225 P.
Bowers M.J., MacDonald P.M. The effectiveness of equine-facilitated psychotherapy with at-risk adolescents. / M.J. Bowers, P.M. MacDonald// Journal of Psychology and the Behavioral Sciences. – 2001. – P.62-76.
Bratton S.C. The efficacy of play therapy with children: A meta-analytic review of treatment outcomes / S.C. Bratton, D. Ray, T. Rhine, L. Jones // Professional Psychology Research and Practice.– 2005. – N4, V.36. – P.376-390.
Faa-Thompson T.J. Turn about Pegasus: Training handout / T.J. Faa-Thompson // Pegasus RDA Centre Morpeth. – 2010. – P-145-151.
Fine A.H. Handbook on animal-assisted therapy: Theoretical foundations and guidelines for practice (2nd ed.)./ A.H Fine.// San Diego and London: Academic Press (Elsevier). – 2006. – 184 P.
O’Connor C. The silent therapist: A review of the development of equine assisted psychotherapy./
C. O’Connor // Retrieved. – 2006. – P.36-42.
Taylor, S.M. Equine facilitated psychotherapy: An emerging field. / S.M. Taylor // Unpublishedmanuscript. – 2001. – 357 P.