Освітній маркетинг в умовах розвитку ринку освітніх послуг у сучасній Україні

  • Volodymyr Poltorak Дніпропетровський Університет імені Альфреда Нобеля, 18, Набережна Січеславська, Дніпро 49000, Україна https://orcid.org/0000-0002-3060-1136
Ключові слова: освітній ринок, освітній маркетинг, державні та недержавні ВНЗ, технічна та гуманітарна освіта

Анотація

У статті розглядаються актуальні проблеми розвитку вищої освіти в Україні, в тому числі пов’язані із наслідками демографічної кризи, що призвела до кардинального зменшення кількості випускників шкіл. Акцентується на методах регулювання процесів на ринку освітніх послуг, що використовуються державою. Обговорюються питання підготовки фахівців державними та недержавними ВНЗ, протиріччя між потребами народного господарства у фахівцях певних спеціальностей та орієнтаціями молоді на вибір найбільш прийнятних для неї напрямів вищої освіти. Аналізуються проблеми використання освітнього маркетингу для регулювання процесів на ринку освітніх послуг.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Volodymyr Poltorak, Дніпропетровський Університет імені Альфреда Нобеля, 18, Набережна Січеславська, Дніпро 49000, Україна

Доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри політології, соціології та гуманітарних наук, dsec.sfp@duep.edu

Опубліковано
2015-11-18
Як цитувати
Poltorak, V. (2015). Освітній маркетинг в умовах розвитку ринку освітніх послуг у сучасній Україні. Український соціологічний журнал, (1-2), 24-29. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/usocjour/article/view/4407
Номер
Розділ
Статті