Особливості організації бізнесу в мережі Інтернет

  • Аліса Косенко Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків https://orcid.org/0000-0002-4006-2295
  • Яна Ваніна Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків https://orcid.org/0000-0003-3587-4886
Ключові слова: бізнес, організація бізнесу, мережа Інтернет, електронний бізнес, інтернет-торгівля.

Анотація

Розглядаються питання пов’язані з особливостями організації бізнесу в мережі Інтернет. Також досліджено теоретичні засади та практику розвитку Інтернет-підприємництва в умовах глобалізації товарних ринків, інтернаціоналізації та стандартизації управлінських механізмів маркетингової діяльності, розглянуто сутність, специфіку, основні прояви електронного бізнесу, а також інструментарій ефективного просування товарів  у віртуальному просторі. Проведено аналіз сучасного стану інтернет-торгівлі товарами, розкрито особливості і окремі аспекти товарної інтернет-торгівлі в міжнародному вимірі на сучасному етапі. Проаналізовано сучасні підходи до вивчення інтернет-торгівлі. Охарактеризовано переваги реалізації продукції через інтернет-магазин. Проаналізовано розвиток електронної комерції в Україні.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Аліса Косенко , Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків

к.держ.упр., доцент кафедри економічної політики та менеджменту,
Харківський регіональний інститут державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України,
м. Харків

Яна Ваніна , Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків

к.держ.упр., доцент кафедри економічної політики та менеджменту,
Харківський регіональний інститут державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України,
м. Харків

Посилання

Zghidno z doslidzhenniam, lyshe blyzko 60% ukraintsiv korystuiutsia internetom. Unian (2018). URL: https://www.unian.ua/science/2374542-cherez-misyachne-zatemnennya-nasa-vidklyuchili-odin-iz-shtuchnih-suputnikiv.html [in Ukrainian].

Kuznetsova, N. (2011). Teoriia ta praktyka formuvannia Internet-pidpryiemnytstva v Ukraini [The Theory and Practice of Internet Business Creation in Ukraine]. Economics. Vol. 121-122 [in Ukrainian].

Mazurenko, V. P. (2014). Rozvytok suchasnoi kontseptsii marketynhu v merezhi Internet [Development of the modern concept of marketing in the Internet]. Atelene problems of international relations. Vol. 118 (Part I) [in Ukrainian].

Mynuloho roku 40% zaliznychnykh kvytkiv v Ukraini bulo prodano cherez internet. Ukrainski mediini systemy (2018). URL: https://glavcom.ua/economics/finances/minulogo-roku-40-zaliznichnih-kvitkiv-v-ukrajini-bulo-prodano-cherez-internet-469092.html [in Ukrainian].

Online e-Business: Reality, Competitiveness, Efficiency: Learning. allowance / [Ya. G. Bersutsky, L. S. Vinarik, A. Ya. Bersutsky and others]; National acad. Sciences of Ukraine, Institute of Economics of Industrialists, Donetsk. University of Economics and Law. Donetsk: DonUEP, 2008 [in Russian].

Pro elektronnu komertsiiu: Zakon Ukrainy [About e-commerce: Law of Ukraine]. (2015). URL: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?pf3516=0957&skl=9 [in Ukrainian].

Michael Rappa. Business Models On The Web. URL: http://www.digitalenterprise.

Опубліковано
2019-05-15
Як цитувати
Косенко , А., & Ваніна , Я. (2019). Особливості організації бізнесу в мережі Інтернет. Теорія та практика державного управління, 2(65), 143-150. https://doi.org/10.34213/tp.19.02.18
Розділ
Державне регулювання процесів економічного і соціального розвитку