Понятійний апарат державного управління інклюзивною освітою

  • Анатолій Тамм Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків https://orcid.org/0000-0002-0347-4776
Ключові слова: інклюзивна освіта, особи з інвалідністю, комплексний механізм державного управління інклюзивною освітою.

Анотація

В статті проведено аналіз наукової розробки понятійного апарату інклюзивної освіти в Україні. Розглянуті визначення понять «інклюзивне навчання», «інклюзивний навчальний заклад», «інклюзивна освіта», «механізми державного управління», запропоновані вітчизняними та зарубіжними науковцями. Акцентовано увагу на не розробленості проблематики комплексного механізму державного управління інклюзивною освітою.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Анатолій Тамм , Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків

к.і.н., доц.,
професор кафедри соціальної і гуманітарної політики,
Харківський регіональний інститут державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України,
м. Харків

Посилання

Pro osvitu [About osvitu: Law of Ukraine]: Zakon Ukrainy vid 05.09.2017 No. 2145-VIII. (2017). URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/ 2145-19 [in Ukrainian].

Bytiak, Yu.P. et al. (2006). Administratyvne pravo Ukrainy [Administrative law of Ukraine]. Kyiv: Yurinkom Inter. [in Ukrainian].

Entsyklopediia osvity [Encyclopedia review] / Akad. ped. nauk Ukrainy; V.H. Kremen (Ed.)(2008). Kyiv: Yurinkom Inter. [in Ukrainian].

Krysiuk, S.V. (2009). Derzhavne upravlinnia osvitoiu [State Administration]. Kyiv: NADU

[in Ukrainian].

Inkliuzyvna osvita: osnovni polozhennia [The Inclusive Survey: Fundamentals]. URL: http://ussf.kiev.ua/index.php?go=Inklus&id=2. [in Ukrainian].

Kolupaieva, A.A. (2012). Osnovy inkliuzyvnoi osvity [Found in inscription]. Kyiv: [А.С.К.]

[in Ukrainian].

Zaiarniuk, O.V. (2015) Inkliuzyvna osvita v Ukraini: problemy ta shliakhy yikh vyrishennia [Inclusive Survey in Ukraine: problems and raises of their virishennya]. Naukovyi visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu [in Ukrainian].

Kolupaieva, A.A., Sofii, N.Z., Naida, Yu.M. ta in. (2007). Kontseptualni aspekty inkliuzyvnoi osvity [Conceptual aspects of inclusiveness]. Kyiv [in Ukrainian].

Salamanskaia deklaratsyia. Ramky deistvyi po obrazovanyiu lyts s osobymy potrebnostiamy, pryniatye Vsemyrnoi konferentsyei po obrazovanyiu lyts s osobymy potrebnostiamy: dostup y kachestvo [Salaman Declaration. Framework for Action on Education for Persons with Special Needs, adopted by the World Conference on Education for Persons with Special Needs: access and quality]. Salamanka. Yspanyia, 7-10 yiunia 1994 h. (2000). Kyiv [in Russian].

Kolupaieva, A. (2014). Inkliuzyvna osvita yak model sotsialnoho ustroiu. Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia [An inclusive Osvita Yak model of social I will arrange. Especially ditina: the beginning of the game] [in Ukrainian].

Shved, M. (2015). Osnovy inkliuzyvnoi osvity [Found in osvity inscription]. Lviv: Ukrainskyi Katolytskyi Universytet [in Ukrainian].

Опубліковано
2019-05-07
Як цитувати
Тамм , А. (2019). Понятійний апарат державного управління інклюзивною освітою. Теорія та практика державного управління, 2(65), 46-53. https://doi.org/10.34213/tp.19.02.06
Розділ
Розвиток системи державного управління в Україні