Трансформація парадигми філософії освіти в сучасних умовах

  • І. М. Савицька Національний університет біоресурсів і природокористування України (Київ)
Ключові слова: Освіта, модернізація освіти, філософія освіти, філософсько-освітня парадигма, гуманізація.

Анотація

Розглянуто проблеми соціальної та когнітивної інституціоналізації філософії. Обґрунтовується, що сучасна філософсько-освітня парадигма є основним предметом філософії освіти як самостійної галузі знань і теоретико методологічною основою здійснення освітніх реформ. Досліджено проблему плюральності філософсько-освітнього знання в контексті формування інтегрованої методології розвитку освіти в сучасному єдиному світі. Розроблено напрями концептуалізації парадигмального знання для практичного впливу на процес освітніх реформ. Особливу увагу приділено процесам гуманізації вітчизняної освіти, соціокультурної переорієнтації освітньої діяльності та впливу глобальних соціальних процесів на трансформації системи освіти в рамках формування інформаційного суспільства.

 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

І. М. Савицька, Національний університет біоресурсів і природокористування України (Київ)

канд. філос. наук, доцент

 

Посилання

1. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки. [Електр. ресурс] – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua

2. Основи сучасної філософії освіти: навчальний посібник / В.П.Андрущенко, Д.І.Дзвінчук; НПУ ім. М.П.Драгоманова. – Київ – Івано-Франківськ : Місто НВ, 2009. – 456 с.

3. Гершунский Б.С. Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образо-вания / Б. С. Гершунский // Педагогика. – 2000. – № 10. – С. 3-7.

4. Савицька І.М. Сучасні проблеми філософії освіти в контексті традицій та інновацій. Науковий Вісник НУ-БіП України. Серія «Гуманітарні студії». – Київ: ВЦ НУБіП України, 2016. – Вип. 203, ч. 2. – С. 14-20.

5. Пазенок. В. Гуманістичний принцип сучасної філософії освіти // Філософія освіти. – 2005. – № 1. – С. 52-72.
Опубліковано
2017-04-21
Цитовано
Як цитувати
Савицька, І. М. (2017). Трансформація парадигми філософії освіти в сучасних умовах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», (56), 60-63. https://doi.org/10.26565/2306-6687-2017-56-12
Номер
Розділ
ФІЛОСОФСЬКІ ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРИ, НАУКИ Й ОСВІТИ