Трансформація парадигми філософії освіти в сучасних умовах
Анотація
Розглянуто проблеми соціальної та когнітивної інституціоналізації філософії. Обґрунтовується, що сучасна філософсько-освітня парадигма є основним предметом філософії освіти як самостійної галузі знань і теоретико методологічною основою здійснення освітніх реформ. Досліджено проблему плюральності філософсько-освітнього знання в контексті формування інтегрованої методології розвитку освіти в сучасному єдиному світі. Розроблено напрями концептуалізації парадигмального знання для практичного впливу на процес освітніх реформ. Особливу увагу приділено процесам гуманізації вітчизняної освіти, соціокультурної переорієнтації освітньої діяльності та впливу глобальних соціальних процесів на трансформації системи освіти в рамках формування інформаційного суспільства.
Завантаження
Посилання
2. Основи сучасної філософії освіти: навчальний посібник / В.П.Андрущенко, Д.І.Дзвінчук; НПУ ім. М.П.Драгоманова. – Київ – Івано-Франківськ : Місто НВ, 2009. – 456 с.
3. Гершунский Б.С. Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образо-вания / Б. С. Гершунский // Педагогика. – 2000. – № 10. – С. 3-7.
4. Савицька І.М. Сучасні проблеми філософії освіти в контексті традицій та інновацій. Науковий Вісник НУ-БіП України. Серія «Гуманітарні студії». – Київ: ВЦ НУБіП України, 2016. – Вип. 203, ч. 2. – С. 14-20.
5. Пазенок. В. Гуманістичний принцип сучасної філософії освіти // Філософія освіти. – 2005. – № 1. – С. 52-72.