ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА В ІТАЛІЇ
Анотація
Підприємництво є дуже важливою частиною економічного розвитку, саме тому рівень його ефективності зображує розвиненість країни вцілому. Підтримка державою підприємств різних розмірів дозволяє просунути рівень економіки на декілька кроків вперед і таким чином посилити економічну стійкість країни. У статті описується стан економічного розвитку Італії, починаючи від 50-х років, та методи, за допомогую яких держава підтримувала та розвивала підприємництво і, у кінцевому рахунку, увійшла до світових високорозвинутих лідерів. Результати дослідження показали, що після Другої світової війни Італія дуже сильно постраждала і, для того щоб підняти економіку, використала стратегію розвитку державних підприємств з подальшою лібералізацією. Починаючи з 2000-х років, Італія посилила розвиток політики невтручання, головною ідеєю якої є саморівновага економіки в цілому, впровадивши відповідні законодавчі акти. Не дивлячись на помітні успіхи, у деяких напрямках виникли проблеми, зокрема в ситуації з малими та середніми сільскими господарствами, які є дуже значущими в економіці. Дослідження показали, що в цій сфері підтримки від держави майже немає і фермерам дуже важко почати свою справу. Крім того, схожа ситуація з молодими підприємцями-початківцями, їх головною проблемою виявилась нестача фінансування, яку Італія наразі частково вирішила впровадивши систему мікрофінансування. Виявлено, що частка малих та середніх підприємств в Італії є найбільшою, і вони дуже сильно впливають на економічні показники, тому їх підтримка зі сторони держави є необхідною, задля повного їх функціонування і максильмальної ефективності. Також у статті було зображено наслідки від COVID-19 і виявлено, що пандемія сильно вдарила по економіці, знизивши рівень ВВП на 9,5%. Такий стрімкий спад зумовлений також витратами на підтримку підприємств і населення під час коронавірусної інфекції. Були описані методи, за допомогую яких країна поширює зацікавленість простого населення в сфері підприємницької діяльності. Крім того, були приведені приклади участі Італії в проектах, завдання яких націлені на розвиток та підтримку підприємництва і створення певних грантів, які повинні допомогти студентам підприємцям, котрі не мають достатнього об’єму інвестицій для того, щоб почати власну підприємницьку діяльність.
Завантаження
Посилання
Fanelli, R. M. (2018). Rural small and medium enterprises development in Molise (Italy). European countryside, 10(4), 566-589. doi: https://doi.org/10.2478/euco-2018-0032.
Ferrigno, G., & Cucino, V. (2021). Innovating and transforming during COVID‐19: insights from Italian firms. R&D Management, 51(4), 325-338. doi: https://doi.org/10.1111/radm.12469.
Rapaccini, M., Saccani, N., Kowalkowski, C., Paiola, M., & Adrodegari, F. (2020). Navigating disruptive crises through service-led growth: The impact of COVID-19 on Italian manufacturing firms. Industrial Marketing Management, 88, 225-237. doi: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2020.05.017.
Rupeika-Apoga, R., & Danovi, A. (2015). Availability of alternative financial resources for SMEs as a critical part of the entrepreneurial eco-system: Latvia and Italy. Procedia Economics and Finance, 33, 200-210. doi: https://doi.org/10.1016/S2212-5671(15)01705-0.
Dagnino, G. B., Picone, P. M., & Ferrigno, G. (2021). Temporary competitive advantage: a state‐of‐the‐art literature review and research directions. International Journal of Management Reviews, 23(1), 85-115. doi: https://doi.org/10.1111/ijmr.12242.
Kuo, C. I., Wu, C. H., & Lin, B. W. (2019). Gaining from scientific knowledge: the role of knowledge accumulation and knowledge combination. R&D Management, 49(2), 252-263. doi: https://doi.org/10.1111/radm.12322.
Tognazzo, A., Gianecchini, M., & Gubitta, P. (2017). Educational context and entrepreneurial intentions of university students: An Italian study. Entrepreneurship Education. Emerald Publishing Limited. doi: https://doi.org/10.1108/S2040-724620170000007008.
Peeters, T., & Martin, X. (2017). Strategies for knowledge use in R & D and their implications for innovative performance. R&D Management, 47(1), 47-60. doi: https://doi.org/10.1111/radm.12144.
Pencarelli, T., Cesaroni, F. M., & Demartini, P. (2020). Covid-19 and Italian small and medium-sized enterprises: consequences, threats and opportunities. Piccola Impresa/Small Business, 3. doi: https://doi.org/10.14596/pisb.413.
Girella, L., Zambon, S., & Rossi, P. (2019). Reporting on sustainable development: A comparison of three Italian small and medium‐sized enterprises. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 26(4), 981-996. doi: https://doi.org/10.1002/csr.1738.
Casolani, N., Nissi, E., Giampaolo, A., & Liberatore, L. (2021). Evaluating the effects of European support measures for Italian organic farms. Land Use Policy, 102, 105225. doi: https://doi.org/10.1016/j.landusepol.2020.105225.
Esposti, R. (2022). The Coevolution of Policy Support and Farmers’ Behaviour. An investigation on Italian agriculture over the 2008-2019 period (No. 464). doi: https://ideas.repec.org/p/anc/wpaper/464.html.
Caffaro, F., Cremasco, M. M., Roccato, M., & Cavallo, E. (2020). Drivers of farmers’ intention to adopt technological innovations in Italy: The role of information sources, perceived usefulness, and perceived ease of use. Journal of Rural Studies, 76, 264-271. doi: https://doi.org/10.1016/j.jrurstud.2020.04.028.
Cardinale, R. (2019). Theory and practice of state intervention: Italy, South Korea and stages of economic development. Structural Change and Economic Dynamics, 49, 206-216. doi: https://doi.org/10.1016/j.strueco.2018.09.004.
Vecchio, Y., De Castro, P., Masi, M., & Adinolfi, F. (2021). Do Rural Development Policies Really Help Small Farms? A Reflection from Italy. EuroChoices, 20(3), 75-80. doi: https://doi.org/10.1111/1746-692X.12338.
Parahina, V. N., Boris, O. A., Bezrukova, T. L., & Shanin, I. I. (2014). State support for creation and development of socially-oriented innovative enterprises. Asian Social Science, 10(23), 215.
Israr, M., & Saleem, M. (2018). Entrepreneurial intentions among university students in Italy. Journal of Global Entrepreneurship Research, 8(1), 1-14.
Zollo, L., Laudano, M. C., Ciappei, C., & Zampi, V. (2017). Factors affecting universities’ ability to foster students’ entrepreneurial behaviour: An empirical investigation. Journal of management development. doi: https://doi.org/10.1108/JMD-06-2016-0093.
Franke, N., & Lüthje, C. (2004). Entrepreneurial intentions of business students ‒ A benchmarking study. International journal of innovation and technology management, 1(03), 269-288. doi: https://doi.org/10.1142/S0219877004000209.
Ferri, L., Ginesti, G., Spano, R., & Zampella, A. (2019). Exploring factors motivating entrepreneurial intentions: the case of Italian university students. International Journal of Training and Development, 23(3), 202-220. doi: https://doi.org/10.1111/ijtd.12158.
Fauri, F. (2010). Big business and Italian industrial policies after World War II. Forms of Enterprise in 20th Century Italy. Edward Elgar Publishing. doi: https://doi.org/10.4337/9781849806565.
Felice, E., & Lepore, A. (2017). State intervention and economic growth in Southern Italy: The rise and fall of the ‘Cassa per il Mezzogiorno’ (1950–1986). Business History, 59(3), 319-341. doi: https://doi.org/10.1080/00076791.2016.1174214.