АНАЛІЗ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ

Ключові слова: електронне навчання, академічна участь, результат навчання, ставлення учня

Анотація

Через пандемію COVID-19 університетам по всьому світу вдалося розвинути виробництво знань від фізичної аудиторії до віртуальної освіти. Так само переважна більшість студентів різних навчальних закладів по всьому світу змінили свої стилі навчання на цифрову освіту. Щодо концепції того, що ставлення учня та їхні результати навчання взаємопов’язані, у нас виникає питання, як розвивалося ставлення студентів щодо результатів електронного навчання. На основі цього це дослідження зосереджено на виявленні ставлення студентів до онлайн-освіти. У зв’язку з цим були поставлені завдання дослідження: 1) вивчити онлайн-навчання та Освіту 4.0; 2) визначити потреби цифрового навчання, академічної мотивації та результатів навчання за допомогою електронного навчання; 3) проаналізувати ставлення студентів до онлайн-освіти. Дані дослідження були зібрані за допомогою інструментів анкетування, спостереження, охоплення 380 студентів університету як випадкових інформаторів та вибіркових інтерв’ю з 36 студентами, як ключовими інформаторами, упродовж 2019-2020 навчального року. За допомогою методів аналізу зібрані дані були класифіковані відповідно до двох цілей з точки зору типології, таких як загальна інформація респондентів, необхідні засоби та інструменти електронного навчання, залучення до електронного навчання, ставлення студентів та проаналізовані програмами SPSS для вивчення результатів дослідження. Змінні залучення до навчання та індивідуальне ставлення студентів були проаналізовані за допомогою перехресних таблиць, щоб отримати корелятивні результати. Результати дослідження показали, що більшість студентів витрачали 5-12 годин на цифрове навчання, 60% респондентів погодилися, що платформи електронного навчання були корисними, однак 73,7% респондентів дослідження повідомили, що результати навчання були середніми. Нарешті ми дійшли до того, що під час онлайн-навчання розвивалося ставлення студентів, зокрема індивідуальний підхід та старанність. Висновки дослідження були підкріплені базовою теорією та теорією навчання та представлені описовими методами. Надійність дослідження була перевірена методом тріангуляції з точки зору когнітивного, ефективного та поведінкового вимірів установок.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Ганцецег Санжмятав, Mandakh University, Mongolia

Ph.D., Associate Professor

Сумія Тувденням, Mandakh University, Mongolia

Ph.D Candidate, Associate Professor

Оюн-Ердене Ерденебілег, Mandakh University, Mongolia

Senior teacher

Посилання

Prasetyo, A. R., Nurtjahjanti, H., & Nur Ardhiani, L. (2021). Impact of Changes in Teaching Methods During the COVID-19 Pandemic: The Effect of Integrative E-Learning on Readiness for Change and Interest in Learning Among Indonesian University Students. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 22(2), 87-101. doi: https://doi.org/10.19173/irrodl.v22i2.5143.

Azimi, H. M. (2014). E-Learning Needs Assessment among students in colleges of education. The Malaysian Online Journal of Educational Technology, 2(1), 11-22. Retrieved from https://www.mojet.net/ParticleDetail?id=213.

Boca, G. D. (2021). Factors Influencing Students’ Behavior and Attitude towards Online Education during COVID-19. Sustainability, 13(13), 7469. doi: https://doi.org/10.3390/su13137469.

Çevik, M., & Bakioğlu, B. (2021). Investigating students’ E-Learning attitudes in times of crisis (COVID-19 pandemic). Educ Inf Technol. doi: https://doi.org/10.1007/s10639-021-10591-3.

Herguner, G., Son, S. B., Herguner Son, S., & Donmez, A. (2020). The effect of online learning attitudes of University students on their online learning readiness. Turkish Online Journal of Educational Technology, 19(4), 102-110. Retrieved from http://www.tojet.net/articles/v19i4/1949.pdf.

Halili, D. S. (2019). Technological advancements in education 4.0. The Online Journal of Distance Education and e-Learning, 7(1), 63-69. Retrieved from https://tojdel.net/journals/tojdel/articles/v07i01/v07i01-08.pdf.

Harandi, S. R. (2015). Effects of e-Learning on Students’ Motivation. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 181, 423-430. Retrieved from http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815031985.

Hussin, A. A. (2018). Education 4.0 Made Simple: Ideas For Teaching. International Journal of Education & Literacy Studies, 6(3), 92-98. doi: http://dx.doi.org/10.7575/aiac.ijels.v.6n.3p.92.

Valantinaitė, I., & Sederevičiūtė-Pačiauskienė, Ž. (2020). The Change in Students’ Attitude towards Favourable and Unfavourable Factors of Online Learning Environments. Sustainability, 12(19), 7960. doi: https://doi.org/10.3390/su12197960.

Rhema, A., & Miliszewska, I. (2014). Analysis of student attitudes towards e-learning: The case of engineering students in Libya. Informing Science and Information Technology, 11, 169-190. Retrieved from http://iisit.org/Vol11/IISITv11p169-190Rhema0471.pdf.

Lee, M.-Ch. (2010). Explaining and predicting users’ continuance intention toward e-learning: An extension of the expectation–confirmation model. Computers & Education, 54(2), 506-516. doi: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2009.09.002.

Çevik, M., & Bakioğlu, B. (2021). Investigating students’ E-Learning attitudes in times of crisis (COVID-19 pandemic). Educ Inf Technol. doi: https://doi.org/10.1007/s10639-021-10591-3.

Ullah, O., Khan, W., & Khan, A. (2017). Students’ Attitude towards Online Learning at Tertiary Level. PUTAJ – Humanities and Social Sciences, 25(1-2) (Special Issue-Media Matters), 63-82. Retrieved from https://www.academia.edu/35679975/Students_Attitude_towards_Online_Learning_at_Tertiary_Level.

Pange, A., & Pange, J. (2011). Is E-learning Based On Learning Theories? A Literature Review. International Journal of Educational and Pedagogical Sciences, 5(8), 932-936. doi: https://doi.org/10.5281/zenodo.1079602.

Puncreobutr, V. (2016). Education 4.0: New Challenge of Learning. Journal of Humanities and Social Sciences, 2. Retrieved from https://www.semanticscholar.org/paper/Education-4.0%3A-New-Challenge-of-Learning-Puncreobutr/ /9da555cb83b2f00ea7931e5a6c38953d836f19da#paper-header.

Peytcheva-Forsyth, R., Yovkova, B., & Aleksieva, L. (2018). Factors Affecting Students’ Attitudes Towards Online online learning - The case of Sofia University. AIP Conference Proceedings, 2048, 020025. doi: https://doi.org/10.1063/1.5082043.

Destianingsih, A., & Satria, A. (2020). Investigating Students’ Needs for Effective English Online Learning During Covid-19 for Polbeng Students. ELT-Lectura, 7(2), 147-153. doi: https://doi.org/10.31849/elt-lectura.v7i2.4657.

Liaw, S., Huang, H., & Chen, G. (2007). Surveying instructor and learner attitudes toward e-learning. Comput. Educ., 49, 1066-1080. doi: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2006.01.001.

Muthuprasad, T., Aiswarya, S., Aditya, K. S., & Girish, K. Jha. (2021). Students’ perception and preference for online education in India during COVID -19 pandemic. Social Sciences & Humanities Open, 3(1), 100101. doi: https://doi.org/10.1016/j.ssaho.2020.100101.

Mehra, V., & Omıdıan, F. (2012). Development An Instrument To Measure University Students’ Attitude Towards E-Learning. Turkish Online Journal of Distance Education, 13(1), 34-51. Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/tojde/issue/16899/176118.

Опубліковано
2021-12-31
Як цитувати
Санжмятав, Г., Тувденням, С., & Ерденебілег, О.-Е. (2021). АНАЛІЗ СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ. Соціальна економіка, (62), 41-50. https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-62-04
Розділ
ЕКОНОМІКА