ВИМІРЮВАННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ІНВЕСТИЦІЙ У ПРОГРАМИ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЯХ
Анотація
Дослідження вивчає рентабельність інвестицій (ROI) в програми безперервної освіти (CE) в бізнес-організаціях, розташованих у Грузії, зосереджуючись на їх фінансовому та нефінансовому впливі. За допомогою якісних досліджень, включаючи інтерв'ю з представниками 18 компаній з різних галузей, дослідження вивчає переваги, виклики та стратегічні наслідки програм CE.
Результати показують, що ініціативи CE значно сприяють підвищенню ефективності організації завдяки підвищенню продуктивності праці співробітників, інноваціям та набуттю нових навичок. У фінансовому плані компанії повідомляють про зростання доходів, економію витрат та підвищення операційної ефективності як прямі результати інвестицій у CE. З іншого боку, ці програми сприяють задоволеності, утриманню та залученню співробітників, створюючи позитивну організаційну культуру, що підтримує довгострокове зростання.
Дослідження висвітлює основні виклики в оцінці рентабельності інвестицій у безперервну освіту, включаючи атрибуцію результатів ініціатив безперервної освіти, затримку реалізації прибутків та відсутність стандартизованих систем оцінки. Воно підкреслює важливість комплексного підходу до оцінки рентабельності інвестицій, який поєднує кількісні фінансові показники з якісною оцінкою нефінансових переваг.
Для вирішення цих проблем у дослідженні пропонується комплексна система оцінки рентабельності інвестицій, адаптована до потреб організацій та галузей. Рекомендації включають використання передових методів аналізу даних, сприяння культурі безперервного навчання та забезпечення співпраці зацікавлених сторін у розробці та оцінці програм безперервної освіти.
На основі дослідження було розроблено комплексну систему безперервної освіти для вимірювання рентабельності інвестицій у безперервну освіту в бізнес-організаціях з урахуванням як фінансових, так і нефінансових показників.
Ця робота сприяє академічній дискусії про розвиток людських ресурсів та організаційне навчання, надаючи практичні відомості про оцінку та вдосконалення ініціатив у сфері безперервної освіти. Результати дослідження підкреслюють трансформаційний потенціал програм безперервної освіти у стимулюванні інновацій, конкурентоспроможності та сталого успіху в динамічних бізнес-середовищах.
Завантаження
Посилання
Baldwin, T. T., Ford, J. K., & Blume, B. D. (2017). The state of transfer of training research: Moving toward more consumer-centric inquiry. Human Resource Development Quarterly, 28(1), 17–28. doi: https://doi.org/10.1002/hrdq.21278
Bandura, A. (1977). Social Learning Theory. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Bates, R. A. (2004). A critical analysis of evaluation practice: The Kirkpatrick model and the principle of beneficence. Evaluation and Program Planning, 27(3), 341–347. doi: https://doi.org/10.1016/j.evalprogplan.2004.04.011
Becker, G. S. (1964). Human Capital: A Theoretical and Empirical Analysis, with Special Reference to Education. New York, NY: Columbia University Press.
Broad, M. L., & Newstrom, J. W. (1992). Transfer of Training: Action-Packed Strategies to Ensure High Payoff from Training Investments. Reading, MA: Addison-Wesley.
Cascio, W. F. (1991). Costing Human Resources: The Financial Impact of Behavior in Organizations. Boston, MA: Kent Publishing.
Donaldson, T., & Preston, L. E. (1995). The stakeholder theory of the corporation: Concepts, evidence, and implications. Academy of Management Review, 20(1), 65–91. doi: https://doi.org/10.5465/amr.1995.950327199
Drucker, P. F. (1994). Post-Capitalist Society. New York, NY: HarperBusiness.
Freeman, R. E. (1984). Strategic Management: A Stakeholder Approach. Boston, MA: Pitman.
Jehanzeb, K., & Bashir, N. A. (2013). Training and development program and its benefits to employees and organizations: A conceptual study. European Journal of Business and Management, 5(2), 243–252.
Kaplan, R. S., & Norton, D. P. (1992). The balanced scorecard: Measures that drive performance. Harvard Business Review, 70(1), 71–79.
Kirkpatrick, D. L. (1959). Techniques for evaluating training programs. Journal of the American Society of Training Directors, 13(3), 21–26.
Kolb, D. A. (1984). Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and Development. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Knowles, M. S. (1975). Self-Directed Learning: A Guide for Learners and Teachers. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Marsick, V. J., & Watkins, K. E. (1990). Informal and Incidental Learning in the Workplace. London, UK: Routledge.
Merriam, S. B., & Caffarella, R. S. (1999). Learning in Adulthood: A Comprehensive Guide. San Francisco, CA: Jossey-Bass.
Mishan, E. J., & Quah, E. (2007). Cost-Benefit Analysis. London, UK: Routledge.
Niven, P. R. (2002). Balanced Scorecard Step-by-Step: Maximizing Performance and Maintaining Results. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
Noe, R. A., Hollenbeck, J. R., Gerhart, B., & Wright, P. M. (2010). Human Resource Management: Gaining a Competitive Advantage. New York, NY: McGraw-Hill Education.
Phillips, J. J., & Phillips, P. P. (2002). Measuring ROI in the Public Sector. Alexandria, VA: ASTD Press.
Phillips, J. J., & Phillips, P. P. (2007). The Value of Learning: How Organizations Capture Value and ROI and Translate It into Support, Improvement, and Funds. San Francisco, CA: Pfeiffer.
Phillips, J. J., & Phillips, P. P. (2011). ROI for Executives: Measuring and Delivering Value. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons.
Swanson, R. A., & Holton, E. F. (2009). Foundations of Human Resource Development. San Francisco, CA: Berrett-Koehler Publishers.
Tharenou, P., Saks, A. M., & Moore, C. (2007). A review and critique of research on training and organizational-level outcomes. Human Resource Management Review, 17(3), 251–273. doi: https://doi.org/10.1016/j.hrmr.2007.07.004
Awad, J. A. R., & Martín-Rojas, R. (2024). Digital transformation influence on organizational resilience through organizational learning and innovation. Journal of Innovation and Entrepreneurship, 13, 69. doi: https://doi.org/10.1186/s13731-024-00405-4
Geerts, J. M. (2024). Maximizing the Impact and ROI of Leadership Development: A Theory- and Evidence-Informed Framework. Behavioral Sciences, 14(10), 955. doi: https://doi.org/10.3390/bs14100955
Lemmon, G. (2024). Innovation ROI Best Practices. Research-Technology Management, 67(5), 57–62. doi: https://doi.org/10.1080/08956308.2024.2375933
Shibiti, R., & Mulaudzi, M. C. (2024). Exploring barriers to measuring ROI for training and development interventions: A case study on academic staff in South Africa. International Journal of Research in Business and Social Science, 13(2), 163–173. doi: https://doi.org/10.20525/ijrbs.v13i2.3200
Safariningsih, R. T. H., Fachrial, P., Widodo, R. E., Febrian, W. D., & Marlita, D. (2024). Organizational Development: Analysis of Return on Investment, Training Needs Analysis, Job Enrichment and Competency (Literature Review). Dinasti International Journal of Management Science, 6(1), 106–119. doi: https://doi.org/10.38035/dijms.v6i1.3149

Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.