Соціально-педагогічні технології формування фамілістичної компетентності майбутніх вчителів

  • Володимир Петрович Кравец ректор Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: ґендер, компетентність, підготовка вчителя, фамілістика, соціально-педагогічні технології

Анотація

Стаття присвячена соціально-педагогічним технологіям формування ґендерно-фамілістичної компетентності. Зазначено структурні компоненти, шляхи, способи і методи роботи викладачів у підготовці студентів-педагогів до гендерного виховання і формування майбутнього сім’янина. Якість статевої соціалізації та дошлюбної підготовки школярів визначається підвищенням якості підготовки вчителя в педагогічних закладах освіти. Аналізується запропонована авторська модель професійної підготовки майбутніх вчителів до організації статевого виховання, сексуальної освіти та дошлюбної підготовки учнів загальноосвітньої школи, розглядаються психолого-педагогічні умови її реалізації. На основі експериментальної перевірки обґрунтовано потенційні можливості навчальних дисциплін, планів педагогічних університетів і особливо спецкурсів з метою підвищення ґендерно-фамілістичної компетентності студентів-педагогів

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Володимир Петрович Кравец, ректор Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
ректор Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

Посилання

Hovorun T., Sharhan O. Batkam pro stateve vykhovannia ditei. K.: Radianska shkola, 1990, 157 s.

Genderni doslidzhennia: prykladni aspekty. V. P. Kravets, T. V. Hovorun, O. M. Kikinezhdi ta in.; za nauk. red. V. P. Kravtsia. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan, 2013, 400 s.

Kocharyan G. S., Kocharyan A. S. Psihoterapiya seksualnyih rasstroystv i supruzheskih konfliktov. – M.: Meditsina, 1994.

Kravets V. P. Genderna pedahohika. Ternopil: Dzhura, 2003, 416 s.

Kravets V. Teoriia i praktyka doshliubnoi pidhotovky molodi. K.: Kyivska pravda, 2000, 688 s.

Matyushkova S. Psihologicheskie aspektyi gendernoy kulturyi studentov universiteta. Psihologicheskiy zhurnal, 2008, No. 4 (20), S. 24–28.

Ovsienko I. Podgotovka buduschego uchitelya k nravstvenno-polovomu vospitaniyu shkolnikov. Avtoref. dis. kand.ped. nauk. Spets. 13.00.08. Kaluga, 2003, 20 s.

Polorolevaya psihologiya: kollektivnaya monografiya / A. S. Kocharyan, M. E. Zhydko, N. N. Tereshchenko, E. V. Frolova; pod red. doktora psihologicheskih nauk, professora A. S. Kocharyana. – Kharkiv: HNU imeni V. N. Karazina, 2015, 236 s.

Psihoterapiya kak neverbalnaya praktika: kollektivnaya monografiya / A. S. Kocharyan, I. A. Kocharyan, M. E. Zhidko. N. N. Tereschenko, A. M. Lisenaya, L.P.Roguleva, S.A.Kocharyan; pod. red. d. psihol. n., prof. A. S. Kocharyana. H.: HNU imeni V. N. Karazina, 2014, 260 s.

Rozhkova S. Gendernyie osobennosti pedagogicheskoy kulturyi uchitelya. Avtoref. dis. kand. ped. nauk. Spets. 13.00.08. Rostov na Donu, 2006, 23 s.

Shilov I. Familistika. Psihologiya i pedagogika semi. Praktikum. SPb: Petropolis, 2000, 416 s.

Shtyileva L. Faktor pola v obrazovanii: gendernyiy podhod i analiz. M.: PERSE, 2008, 316 s.

Stateva sotsializatsiia ta pidhotovka uchnivskoi molodi do simeinoho zhyttia u pedahohitsi ta shkilnii praktytsi zarubizhnykh krain. Red. V. P. Kravets. Ternopil: Aston, 2009, 206 s.

Цитовано
Як цитувати
Кравец, В. П. (1). Соціально-педагогічні технології формування фамілістичної компетентності майбутніх вчителів. Психологічне консультування і психотерапія, 2(6), 93-101. https://doi.org/10.26565/2410-1249-2016-6-08
Розділ
ГЕНДЕРНА ПСИХОЛОГІЯ ТА ПСИХОТЕРАПІЯ