Специфічні розлади навчання

Ключові слова: специфічна нездатність до навчання, дислексія, анортографія, дисграфія, дискалькулия, реабілітаційне лікування

Анотація

Університет Парма, Італія

У статті розглянуто специфічні розлади й труднощі в процесі шкільного навчання, а також найбільш часті та актуальні проблеми, що викладено в психологічній літературі й педагогічній науці. Ці визначення визнано і повністю передбачено Законодавством декількох європейських країн, включаючи Італію, та запропоновано рекомендації щодо лікування, освыти й реляційних орієнтирів, які повинні розглядатися в логіці захисту і сприяння благополуччю дитини (як дітей, так і підлітків) зі специфічною нездатністю до навчання. Цей документ містить перший підхід до предмету, спрямованого на інформування й керівництво по виявленню та розмежування цих патологій, які можуть співіснувати, й обмеження їх негативних наслідків, які можуть поставити під загрозу зростання та розвиток дитини, особливо в разі раннього втручання. Конкретні порушення навчання пов'язані з читанням, писемністю й математичним рахуванням. Є важливим, щоб в шкільному контексті оператори були поінформовані для щоденної взаємодії та гарантії реалізації навчальної та виховної роботи учня в цілому.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Damasio, A. (1999). Emozione e coscienza. Adelphi, Milano. Translated from Italian to English.

ICD-10 Updates, (2000). World Health Organization.

ICF, WHO, (2001), www.openicf.it.

Galimberti, U. (1999). Enciclopedia di psicologia. Garzanti, Milano, translated from Italian to English

Geschwind, N. (1972). “il linguaggio ed il cervello”, Le Scienze, 47.

Hammill, D.D. (1990). On defining learning disabilities: an emerging consensus, Journal of Learning Disabilities.

Kaufmann, E.L., Miller, E. (1949). Effect of number of reinforcements on strength of approach-avoidance conflict. Journal of Comparative and Physiological Psychology 42(2), 65-74, DOI: 10.1037/h0058924

Lodi D., Barbieri M., Buiani M., Seghi G. (2014). Corporeità e difficoltà di apprendimento”, Editrice La Scuola, Brescia, translated from Italian to English

Spezzi M., Barbieri M., Lodi D., Vecchione F. (2015). Abilitazione Motoria degli alunni con difficoltà di apprendimento, Ed. Sette Città, Viterbo, Translated from Italian to English.

Vio, di C., Tressoldi, P.E., Lo Presti, G. (2012). Diagnosi dei disturbi specifici dell’apprendimento scolastico. Erikson, Trento

Опубліковано
2019-10-06
Цитовано
Як цитувати
Argiropoulos, D. (2019). Специфічні розлади навчання. Психологічне консультування і психотерапія, (11), 42-48. https://doi.org/10.26565/2410-1249-2019-11-05