Статеві та статеворольові особливості сприйняття підлітками гендерних образів в рекламі
Ключові слова:
маскулінність, фемінінність, гендерна ідентичність, підлітки, жіночі рекламні образи
Анотація
Проблеми формування гендерної ідентичності є надзвичайно актуальними в психології. Однак особливості цього процесу у підлітків не є достатньо вивченими. Досліджено особливості сприйняття рекламних образів жінки та вплив цього процесу на формування гендерної ідентичності у підлітків. У результаті з’ясовано, що існують розбіжності між декларативним ставленням підлітків до гендерних образів та їх особистісною конотацією. Для дівчат властиве психосемантичне зближення образів ділової і романтичної жінки та образів турботливої матері і сексуальної жінки. Виявлено, що існують статеворольові розбіжності у сприйнятті гендерних образів у дівчат, та зв’язки між самооцінкою та ідентифікацією з різними гендерними образами.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Giddens E. Transformatsiya intimnosti. Seksualnost, lyubov i erotizm v sovremennyih obschestvah: per.s angl. V.Anurin / E. Giddens. – SPb.: Izd. dom «Piter», 2004. - 208 s.
2. Kocharyan A.S. Metod issledovaniya strukturnoy organizatsii polorolevoy sferyi lichnosti/ A. S. Kocharyan, E. V. Frolova, N. V. Darmostuk // VIsnik HarkIvskogo natsIonalnogo unIversitetu ImenI V.N. KarazIna. SerIya: «PsihologIya». – 2009. – #857. – Vip. 42. – S.78-84.
3. Tuluzakova M.V. Sotsialnoe tvorchestvo zhenschin kak faktor stanovleniya rossiyskogo grazhdanskogo obschestva/ M.V. Tuluzakova. - Saratov: Izd-vo Saratov. gos. un-ta, 2004. – 224 s.
4. Scheglov L.M. Reklama stala menee muzhskoy/ Scheglov L.M. // Reklamnaya masterskaya. - 1997/1998. - # 5 (21).
2. Kocharyan A.S. Metod issledovaniya strukturnoy organizatsii polorolevoy sferyi lichnosti/ A. S. Kocharyan, E. V. Frolova, N. V. Darmostuk // VIsnik HarkIvskogo natsIonalnogo unIversitetu ImenI V.N. KarazIna. SerIya: «PsihologIya». – 2009. – #857. – Vip. 42. – S.78-84.
3. Tuluzakova M.V. Sotsialnoe tvorchestvo zhenschin kak faktor stanovleniya rossiyskogo grazhdanskogo obschestva/ M.V. Tuluzakova. - Saratov: Izd-vo Saratov. gos. un-ta, 2004. – 224 s.
4. Scheglov L.M. Reklama stala menee muzhskoy/ Scheglov L.M. // Reklamnaya masterskaya. - 1997/1998. - # 5 (21).
Опубліковано
2016-12-19
Цитовано
Як цитувати
Brovko, D., & Tereshtchenko, N. (2016). Статеві та статеворольові особливості сприйняття підлітками гендерних образів в рекламі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (60), 44-47. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/7601