Громадська позиція вчителя як чинник трансформації образу «я-педагог» у структурі самосвідомості вчителя

  • Олена Борисівна Стуліка Кафедра практичної психології Маріупольського державного університету, м. Маріуполь, 87500, Маріуполь, пр. Будівельників, 129а https://orcid.org/0000-0002-5790-6511
  • Оксана Іванівна Ревякіна Кафедра практичної психології Маріупольського державного університету, м. Маріуполь, 87500, Маріуполь, пр. Будівельників, 129а
Ключові слова: громадська позиція, громадянська позиція, самосвідомість, «Я-педагог», особистість, Я-концепція, трансформації, простір життя, копінг-стратегія

Анотація

У статті висвітлено результати кваліфікаційного психологічного дослідження громадської
позиції як чинника трансформації образу «Я-педагог» у структурі самосвідомості вчителів.
Проаналізовано риси «ідеального вчителя», виходячи з уявлень школярів та педагогів прифронтової
зони; виявлено трансформації в структурі самосвідомості особистості вчителів, які працюють в
прифронтових школах, висвітлено мрії педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Большой психологический словарь /под ред. Б.Г.Мещерякова, В.П.Зинченко. – СПб.: Прайм Еврознак, М.: ОЛМА-ПРЕСС, 2003. – 665 с.

Василенко М.М. Сучасні напрями психологічних досліджень копінг-стратегій / М.М. Василенко // Електронний ресурс - Режим доступу: http://vuzlib.com/content/view/748/

Митина Л.М. Формирование профессионального самосознания учителя/ Л.М.Митина // Вопросы психологии. – 1990 – №3. – С. 58-64.

Стахова О.О. Професійно-педагогічна самосвідомість особистості як предмет науково-практичних досліджень / О.О. Стахова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова. - 2009. – Вип. 27 (51). – С. 109-114.

Табачек І.В. Формування та розвиток особистості сучасного вчителя / І.В.Табачек // Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук. – К., 2005–24с.
Опубліковано
2018-07-04
Як цитувати
Стуліка, О., & Ревякіна, О. (2018). Громадська позиція вчителя як чинник трансформації образу «я-педагог» у структурі самосвідомості вчителя. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія, (64), 61-65. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11051