ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В.Н. КАРАЗІНА
Abstract
В статті розглядаються реальне сучасне значення системи педагогічних цінностей класичного університету з погляду поліпшення якості результатів освіти й навчання. Автори розкривають можливості вдосконалення якості освіти.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Бердяев Н.А. О назначении человека. – М.: Республика, 1993. – 446 с.
2. Лосский Н.О. Ценность и Бытие: Бог и Царство Божие как основа ценностей. – М.: ООО «Фирма «Издательство АСТ», 2000. – 864 с.
3. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука, 1989. – 261 с.
4. Нечепоренко Л.С. Основи педагогічної майстерності. / Науково-методичні рекомендації до вивчення спецкурсу – Х.:ХНУ. – 2009, 29 с.
5. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – 270 с.
6. Нечепоренко Л.С. Методологічні засади теорії і практики педагогічної майстерності. Монографія. – Х.: Видавничий центр ХНУ, 2004. – 128 с.
7. Нечепоренко Л.С. Совершенствование общепедагогической подготовки учителя в университете. – Х.: Основа, 1990. – 136 с.
8. Нечепоренко Л.С. Спецкурс «Онто-інвайронментальна педагогіка (педагогіка гармонізації особистості з довкіллям)»./ Для студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів. – Х.: ХГПІ. – 2009. –
20 с.
9. Педагогічна майстерність у закладах професійної освіти: Монографія. – К.: 2003. – 246 с.
10. Педагогический поиск./ Составитель И.Н.Баженова. – М.: Педагогіка, 987. – 544 с.
11. Посохов С.І. Образи університетів Російської імперії другої половини ХІХ – початку ХХ ст. в публіцистиці та історіографії. – Х.: ХНУ, 2006. – 368 с.
12. Професора Харківського національного університету: імені В.Н. Каразіна: Біобібліографічний довідник/ За редакцією В.С.Бакірова. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2009. – 372 с.
13.Экономист – двигатель прогресса: К 50-летию научной деятельности Владимира Петровича Бабича / Ю.Н.Хомайко. – Харьков: Каравелла, 2006. – 340 с.
14. Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна за 200 років / В.С. Бакіров, В.М.
Духопельников, Б.П. Зайцев та ін.; Худож.-оформлювач
І.В.Осипов. – Харків: Фоліо, 2004. – 750 с.
2. Лосский Н.О. Ценность и Бытие: Бог и Царство Божие как основа ценностей. – М.: ООО «Фирма «Издательство АСТ», 2000. – 864 с.
3. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука, 1989. – 261 с.
4. Нечепоренко Л.С. Основи педагогічної майстерності. / Науково-методичні рекомендації до вивчення спецкурсу – Х.:ХНУ. – 2009, 29 с.
5. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – 270 с.
6. Нечепоренко Л.С. Методологічні засади теорії і практики педагогічної майстерності. Монографія. – Х.: Видавничий центр ХНУ, 2004. – 128 с.
7. Нечепоренко Л.С. Совершенствование общепедагогической подготовки учителя в университете. – Х.: Основа, 1990. – 136 с.
8. Нечепоренко Л.С. Спецкурс «Онто-інвайронментальна педагогіка (педагогіка гармонізації особистості з довкіллям)»./ Для студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів. – Х.: ХГПІ. – 2009. –
20 с.
9. Педагогічна майстерність у закладах професійної освіти: Монографія. – К.: 2003. – 246 с.
10. Педагогический поиск./ Составитель И.Н.Баженова. – М.: Педагогіка, 987. – 544 с.
11. Посохов С.І. Образи університетів Російської імперії другої половини ХІХ – початку ХХ ст. в публіцистиці та історіографії. – Х.: ХНУ, 2006. – 368 с.
12. Професора Харківського національного університету: імені В.Н. Каразіна: Біобібліографічний довідник/ За редакцією В.С.Бакірова. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2009. – 372 с.
13.Экономист – двигатель прогресса: К 50-летию научной деятельности Владимира Петровича Бабича / Ю.Н.Хомайко. – Харьков: Каравелла, 2006. – 340 с.
14. Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна за 200 років / В.С. Бакіров, В.М.
Духопельников, Б.П. Зайцев та ін.; Худож.-оформлювач
І.В.Осипов. – Харків: Фоліо, 2004. – 750 с.
Published
2015-09-23
Cited
How to Cite
Нечепоренко, Л. С. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В.Н. КАРАЗІНА. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (24), 7-17. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3871
Section
Статті