ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО НАУКОВОЇ РОБОТИ ЧЕРЕЗ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ СТУДЕНТСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

  • Володимир Вадимович Прошкін Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Abstract

У  статті розглянуто сутність зовнішніх і внутрішніх  мотивів науково-дослідної діяльності майбутніх учителів. Виділено моніторинг якості студентських наукових досліджень як вагому складову вирішення проблеми залучення студентів до науки через перевід стимулів у мотиви.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Володимир Вадимович Прошкін, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент 

References

1. Давыденко Т.М., Беняш М.В. Система стимулирования научно-исследовательской работы студентов и молодых исследоваиелей / Т.М. Давыденко, М.В. Беняш // Высшее образование сегодня. – 2008. – № 11. – С. 18–21.

2. Єгорова О.В. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі науково-дослідної роботи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 „Теорія та методика професійної освіти” / О.В. Єгорова. – Харків, 2009. – 20 с.

3. Козлов А.В. Проектирование и реализация системы научно-исследовательской деятельности студентов технических колледжей на основе учебно-научно-производственной интеграции: дисс. … доктора пед. наук:
13.00.08 / Козлов Анатолий Васильевич. – Тольятти, 2006. – 267 с.

4. Портал української мови та культури [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://slovnyk.net. – Загол. з титул. екрану.

5. Рептух Н.О. Підготовка до науково-дослідної діяльності магістрів як науково-теоретична проблема / Н.О. Рептух // Вісник національної академії оборони. – 2009. – № 4. – С. 54–59.

6. Российская педагогическая энциклопедия в 2 томах. – М. : Научное изд-во “БРЭ”, 1993. – 860 с.

7. Сергієнко С. Основи організації та перспективи розвитку студентської науки / С. Сергієчко, В. Прус // Вища школа. – 2005. – № 4. – С. 35–39.

8. Чернобровкін В.М. Принципи організації науково-дослідної діяльності студентів у світлі Болонських ініціатив / В.М. Чернобровкін // Освіта Донбасу. – 2005. – № 3. – С. 35–37.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Прошкін, В. В. (2015). ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО НАУКОВОЇ РОБОТИ ЧЕРЕЗ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ СТУДЕНТСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 128-136. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3850