ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ДІАГНОСТИКА СОЦІАЛЬНОСТІ УЧНІВ
Abstract
У статті розкрито роль інклюзивної освіти у вирішенні проблем дітей з особливими потребами щодо входження їх у соціальне середовище; висвітлено можливості діагностики соціальності учнів; наведено відповідний методичний інструментарій.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Арина Г.А. Психосоматический симптом как феномен культуры / Г.А. Арина // Интернет-журнал “Ломоносов” от 4.11.2000. – [Електронний ресурс]: http://lomonosov.rambler.ru.
2. Бурая Н.П. Соціальна робота / Навч. посіб. / Н.П. Бурая— X.: Ун-т внутр. справ, 1996. – 104 с.
3. Выготский Л. С. Проблемы дефектологии. Социально-психологическая основа воспитания ребенка с дефектом / Л.С. Выготский // Педагогическая энциклопедия. М., 1928, – Т. 2. – С. 393-394.
4. Дементьев И. Работа школы с детьми группы риска [Текст] / И.Дементьев // Воспитание школьника. – 2000. – № 7 – С. 24.
5. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика / К. Ингенкамп. – M., 1991. – 262 с.
6. Коваль Л.Г., Звєрєва І.Д., Хлєбік С.Р. Социальна педагогіка / социальна робота : навч. посібник / Л.Г. Коваль, І.Д. Звєрєва, С.Р. Хлєбік. – К. : ІЗМН, 1997. – 392 с.
7. Малько А.О. Теоретико-методологічні основи розвитку соціальної педагогіки / А.О. Малько. – Х.: ХДАК, 2004. – 285 с.
8. Професія – соціальний працівник [Текст] / Упоряд.: О. Главник; за заг . ред. К. Шендеровського, І. Ткач. – К.: Главник, 2006. – 112 с.
9. Изучение личности учащегося и ученических коллективов. / Л.М. Фридман, Т.А. Пушкина, И.Я. Каплунович – M.: Просвещение, 1988. – 207 с.
10. Щербак С.І. Інтерсуб’єктивність і соціальність: дис. канд. філос. наук: 09.00.01 / С.І. Щербак / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2004. – 189 с.
2. Бурая Н.П. Соціальна робота / Навч. посіб. / Н.П. Бурая— X.: Ун-т внутр. справ, 1996. – 104 с.
3. Выготский Л. С. Проблемы дефектологии. Социально-психологическая основа воспитания ребенка с дефектом / Л.С. Выготский // Педагогическая энциклопедия. М., 1928, – Т. 2. – С. 393-394.
4. Дементьев И. Работа школы с детьми группы риска [Текст] / И.Дементьев // Воспитание школьника. – 2000. – № 7 – С. 24.
5. Ингенкамп К. Педагогическая диагностика / К. Ингенкамп. – M., 1991. – 262 с.
6. Коваль Л.Г., Звєрєва І.Д., Хлєбік С.Р. Социальна педагогіка / социальна робота : навч. посібник / Л.Г. Коваль, І.Д. Звєрєва, С.Р. Хлєбік. – К. : ІЗМН, 1997. – 392 с.
7. Малько А.О. Теоретико-методологічні основи розвитку соціальної педагогіки / А.О. Малько. – Х.: ХДАК, 2004. – 285 с.
8. Професія – соціальний працівник [Текст] / Упоряд.: О. Главник; за заг . ред. К. Шендеровського, І. Ткач. – К.: Главник, 2006. – 112 с.
9. Изучение личности учащегося и ученических коллективов. / Л.М. Фридман, Т.А. Пушкина, И.Я. Каплунович – M.: Просвещение, 1988. – 207 с.
10. Щербак С.І. Інтерсуб’єктивність і соціальність: дис. канд. філос. наук: 09.00.01 / С.І. Щербак / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 2004. – 189 с.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Рассказова, О. І. (2015). ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: ДІАГНОСТИКА СОЦІАЛЬНОСТІ УЧНІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 237-247. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3655
Section
Статті