ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ СУЧАСНОСТІ

  • Олена Михайлівна Севастьянова Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова
Ключові слова: професійна підготовка педагогів, нова парадигма освіти, концептуальні засади підготовки педагогічних кадрів

Анотація

У статті здійснюється спроба аналізу відповідності сучасного стану професійної підготовки педагогів основним концептуальним засадам її розвитку. Зокрема, акцентується увага на основних модернізаційних змінах у підготовці педагогів, концептуальних засадах розвитку педагогічної освіти, які визначають напрями розвитку професійної освіти педагогів. Вказується на ключових проблемах, які постають у процесі здійснення фахової підготовки вчителів. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олена Михайлівна Севастьянова, Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

аспірант кафедри соціальної філософії  та філософії  освіти Національного  педагогічного  університету ім. М.П. Драгоманова, начальник навчально-методичного відділу, викладач кафедри педагогіки  та психології Хмельницької  гуманітарно-педагогічної академії.

Посилання

1. Андрущенко В. Умови та напрями інноваційного розвитку освіти // Вища освіта України. – 2009. – № 3. – С. 5- 13.

2. Андрущенко В. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів // Філософія освіти. – 2005. – № 1. – С. 5-17.

3. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір: Затверджено наказом МОН № 998 від 31.12.2004 р.

4. Саух П. Чого бракує нашій освіті? / П. Саух // Шлях освіти. – 2007. – № 4. – С. 2-6.

5. Філософські абриси сучасної освіти: Монографія / Авт.кол.: Предборська І., Вишинська Г., Гайденко В., Гамрецька Г. Та ін.; За заг .ред. І. Предборської. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2006. – 226 с.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Севастьянова, О. М. (2015). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ СУЧАСНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 195-201. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3633