ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ СУЧАСНОСТІ
Abstract
У статті здійснюється спроба аналізу відповідності сучасного стану професійної підготовки педагогів основним концептуальним засадам її розвитку. Зокрема, акцентується увага на основних модернізаційних змінах у підготовці педагогів, концептуальних засадах розвитку педагогічної освіти, які визначають напрями розвитку професійної освіти педагогів. Вказується на ключових проблемах, які постають у процесі здійснення фахової підготовки вчителів.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Андрущенко В. Умови та напрями інноваційного розвитку освіти // Вища освіта України. – 2009. – № 3. – С. 5- 13.
2. Андрущенко В. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів // Філософія освіти. – 2005. – № 1. – С. 5-17.
3. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір: Затверджено наказом МОН № 998 від 31.12.2004 р.
4. Саух П. Чого бракує нашій освіті? / П. Саух // Шлях освіти. – 2007. – № 4. – С. 2-6.
5. Філософські абриси сучасної освіти: Монографія / Авт.кол.: Предборська І., Вишинська Г., Гайденко В., Гамрецька Г. Та ін.; За заг .ред. І. Предборської. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2006. – 226 с.
2. Андрущенко В. Філософія освіти ХХІ століття: пошук пріоритетів // Філософія освіти. – 2005. – № 1. – С. 5-17.
3. Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір: Затверджено наказом МОН № 998 від 31.12.2004 р.
4. Саух П. Чого бракує нашій освіті? / П. Саух // Шлях освіти. – 2007. – № 4. – С. 2-6.
5. Філософські абриси сучасної освіти: Монографія / Авт.кол.: Предборська І., Вишинська Г., Гайденко В., Гамрецька Г. Та ін.; За заг .ред. І. Предборської. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2006. – 226 с.
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Севастьянова, О. М. (2015). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ КРІЗЬ ПРИЗМУ СУЧАСНОСТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 195-201. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3633
Section
Статті