ЕВРИСТИЧНА ДІАЛОГОВА ВЗАЄМОДІЯ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

  • Ірина Іванівна Проценко Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

Abstract

Розглядаються основні компоненти  та  способи формування професійно-творчих умінь майбутнього вчителя на основі евристичної діалогової взаємодії із активною запитальною діяльністю студентів. 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ірина Іванівна Проценко, Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

аспірант Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.

References

1. Король А.Д. Диалог в образовании: эвристический аспект. Научное издание / А.Д. Король .– М.: ЦДО «Эйдос», Иваново : Издательский центр «Юнона», 2009. – 260 с.

2. Хуторской А.В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения / А.В. Хуторской. – М.: Изд-во МГУ , 2003. – 416 с.

3. Хуторской А.В. Развитие одаренности школьников. Методика продуктивного обучения: пособ. для учителя / А.В. Хуторской. – М.: Гуманитарный издательский центр ВЛАДОС, 2000. – 320 с.

4. Чаплеєвич Е. Діалогічне мислення Михайла Бахтіна. Література. Теорія. Методологія / Пер. з польськ. С. Яковенка; Упорядкув. і наук. ред. Д. Уліцької. – 2-ге вид. – К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2008. – С. 176-197.
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Проценко, І. І. (2015). ЕВРИСТИЧНА ДІАЛОГОВА ВЗАЄМОДІЯ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 179-187. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3631