ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ (З ПОЗИЦІЙ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ)
Abstract
У даній статті окреслено наукові підходи, що є обов'язковими для моделювання соціальної, соціально-педагогічної і психологічної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі в умовах технологізації управління ним.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Касьянова О.М. Моніторинг в управлінні навчальним закладом / О.М. Касьянова, Т.Б. Волобуєва. Управлінський супровід моніторингу якості освіти. – Х.: Вид. гр. “Основа”, 2004. – 96 с.
2. Лавриченко Н.М. Педагогіка соціалізації: європейські абриси / Н.Н. Лавриненко. – К.: Віра Інсайт, 2000. – 444 с.
3. Мармаза О.І. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом / О.І. Мармаза. – Х.: Основа, 2004. – 240 с.
4. Мармаза О.І. Менеджмент в освіті: секрети успішного управління / О.І. Мармаза. – Х.: Вид. група «Основа», 2005. – 176 с. – (Бібліотека журналу «Управління школою»; вип. 11 (35)).
5. Моделирование и познание / [ред В.А. Штофф]. – Минск: Наука и техника, 1974. – 210 с.
6. Нормативно-правове забезпечення діяльності центрів соціальних служб для молоді. – К.: ДЦССМ, 2002. – 760 с.
7. Нормативно-правове забезпечення освіти: [у 4-х ч.]. – Х.: Основа, 2004. ч. 1. Доктрина, закони, концепції. – Х.: Видавн. гр. “Основа”, 2004. – 144 с.
8. Селевко Г.К. Социально-воспитательные технологии / Герман Константинович Селевко. – М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 176 с.
9. Симонов В.П. Педагогический менеджмент: 50 НОУ-ХАУ в управлении педагогическими системами: [учеб. пособие] / В.П. Симонов. – 3-е изд., испр. и доп. – М.: Пед. общ-во России, 1999. – 430 с.
10. Харченко С.Я. Соціально-педагогічна робота з дітьми групи ризику: [монографія] / С.Я. Харченко, Л.В. Кальченко, Г.Д. Золотова, С.В. Горенко. – Луганськ: Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2009. – 145 с.
2. Лавриченко Н.М. Педагогіка соціалізації: європейські абриси / Н.Н. Лавриненко. – К.: Віра Інсайт, 2000. – 444 с.
3. Мармаза О.І. Інноваційні підходи до управління навчальним закладом / О.І. Мармаза. – Х.: Основа, 2004. – 240 с.
4. Мармаза О.І. Менеджмент в освіті: секрети успішного управління / О.І. Мармаза. – Х.: Вид. група «Основа», 2005. – 176 с. – (Бібліотека журналу «Управління школою»; вип. 11 (35)).
5. Моделирование и познание / [ред В.А. Штофф]. – Минск: Наука и техника, 1974. – 210 с.
6. Нормативно-правове забезпечення діяльності центрів соціальних служб для молоді. – К.: ДЦССМ, 2002. – 760 с.
7. Нормативно-правове забезпечення освіти: [у 4-х ч.]. – Х.: Основа, 2004. ч. 1. Доктрина, закони, концепції. – Х.: Видавн. гр. “Основа”, 2004. – 144 с.
8. Селевко Г.К. Социально-воспитательные технологии / Герман Константинович Селевко. – М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 176 с.
9. Симонов В.П. Педагогический менеджмент: 50 НОУ-ХАУ в управлении педагогическими системами: [учеб. пособие] / В.П. Симонов. – 3-е изд., испр. и доп. – М.: Пед. общ-во России, 1999. – 430 с.
10. Харченко С.Я. Соціально-педагогічна робота з дітьми групи ризику: [монографія] / С.Я. Харченко, Л.В. Кальченко, Г.Д. Золотова, С.В. Горенко. – Луганськ: Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2009. – 145 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Зелюк В.В., З. В. З. В. (2015). ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ (З ПОЗИЦІЙ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ). Scientific Notes of the Pedagogical Department, (26), 47-50. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3586
Section
Статті