ЕВРИСТИЧНЕ ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ В ДІАГНОСТИЦІ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

  • Тетяна Миколаївна Плохута

Abstract

У статті розкрито сучасні підходи до тестової діагностики й оцінювання самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів  засобами евристичних тестових завдань. 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Тетяна Миколаївна Плохута

аспірант Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.

References

1. Громова Н.В. Творча самореалізація старшокласників в евристичному навчанні предметів гуманітарного циклу: Дис. … канд. пед. наук. / Н.В. Громова. – Суми, 2010. – 205 с.
2. Лазарєв М.О. Творча самореалізація майбутнього вчителя в умовах евристично-модульного навчання // Педагогічна творчість: методологія, теорія, технології: Монографія. / М.О. Лазарєв – Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2005. – С. 117-151.
3. Озеркова И.А. Триединство эвристического задания. // Интернет-журнал «Эйдос». – 2010. – Режим доступа к журн.: http://www.eidos.ru/jornal/2010/0319-4.htm.
4. Хуторской А.В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения / А.В. Хуторской. – М.: Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.
5. Хуторской А.В. Развитие одаренности школьников. Методика продуктивного обучения: пособ. для учителя / А.В. Хуторской. – М.: Гуманитарный издательский центр ВЛАДОС, 2000. – 320 с.
6. Хуторской А.В. Эвристическое задание. – Режим доступа к журн.: http://khutorskoy.ru/science/concepts/terms/heuristic_task.htm.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Плохута, Т. М. (2015). ЕВРИСТИЧНЕ ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ В ДІАГНОСТИЦІ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 151-157. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3571