ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО КОМПОНЕНТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

  • Анатолій Васильович Донцов
Ключові слова: моральна культура, моральні цінності, мотивація навчальної діяльності, навчально-виховний процес.

Анотація

В статті розглядаються проблеми розширення моральної мотивації професійної підготовки майбутніх учителів в умовах класичного університету.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Анатолій Васильович Донцов

кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Бакштановский В.И. Выбор будущего: к новой воспитательной деонтологии. Монография / В.И. Бакштановский, Е.П. Потапова, Ю.В. Согомонов. – Томск: ТГУ, 1991. – 215 с.
2. Бакштановский В.И. Введение в теорию управления нравственно-воспитательной деятельностью. Монография/ В.И. Бакштановский, Ю.В. Согомонов. – Томск: ТГУ, 1986. – 466 с.
3. Біла О.О. Виховна система вищої школи як засіб особистісно-професійного вдосконалення студентської молоді // Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі. – Ізмаїл: ІДГУ, 2007. - С. 147-170.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Донцов, А. (2015). ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО КОМПОНЕНТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 44-49. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3501