Дидактичні умови формування індивідуально-творчих стратегій самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення дисциплін мистецького циклу
Abstract
У статті здійснено спробу визначити дидактичні умови формування індивідуально-творчих стратегій самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення дисциплін мистецького циклу як основи для подальшого створення та реалізації відповідної дидактичної моделі.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Любашенко О.В. Лінгводидактичні стратегії навчання української мови студентів неспеціальних факультетів вищих навчальних закладів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.02 «теорія та методика навчання (українська мова)» / Олеся Вадимівна Любашенко – К., 2008. – 45 с.
2. Солдатенко М.М. Теорія і практика самостійної пізнавальної діяльності: монографія. / Микола Миколайович Солдатенко. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. – 198 с.
3. Философский энциклопедический словарь / [гл. ред.: Л.Ф. Ильичёв, П.Н. Федосеев, С.М. Ковалёв и др.]. – М.: Сов. Энциклопедия, 1983. – 840 с.
2. Солдатенко М.М. Теорія і практика самостійної пізнавальної діяльності: монографія. / Микола Миколайович Солдатенко. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. – 198 с.
3. Философский энциклопедический словарь / [гл. ред.: Л.Ф. Ильичёв, П.Н. Федосеев, С.М. Ковалёв и др.]. – М.: Сов. Энциклопедия, 1983. – 840 с.
Published
2015-07-22
Cited
How to Cite
Бульба, Т. Ю. (2015). Дидактичні умови формування індивідуально-творчих стратегій самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення дисциплін мистецького циклу. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (31), 41-47. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3467
Section
Статті