Особливості створення та застосування відеоматеріалів в навчальному процесі на філологічних факультетах

  • Сергій Васильович Шемендюк Старший лаборант лінгафонного кабінету філологічного факультету
  • Валерій Іванович Пліско Кафедра педагогіки, психології та методики фізичного виховання Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка

Abstract

Стаття присвячена аналізу застосування відеоматеріалів в навчальному процесі на філологічних факультетах, розглянуто особливості, послідовність створення і вимоги до навчального відеофільму.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Сергій Васильович Шемендюк, Старший лаборант лінгафонного кабінету філологічного факультету
Аспірант кафедри педагогіки і методики викладання іноземних мов Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка
Валерій Іванович Пліско, Кафедра педагогіки, психології та методики фізичного виховання Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка
Доктор педагогічних наук, професор

References

1. Брановский Ю.С., Шапошникова Т.Л. Информационные инновационные технологии в профессиональном образовании. Краснодар: Изд-во Куб ГТУ, 2001. – 415 с.

2. Гельмонт А.М. Кино на уроке: Кино как наглядное пособие и общая методика его применения. – М.: Изд. АПН РСФСР, 1961. – 102 с.

3. Дидактические основы применения экранно-звуковых средств в школе / Под. ред. Л.П. Прессмана. – М.: Педагогика, 1987. – 152 с.

4. Духовна М.М. Технічні засоби навчання. – К.: Вища школа, 1982. – 240 с.

5. Интернет в гуманитарном образовании / Под ред. Е.С. Полат. М.: ВЛАДОС, 2001. – 272 с.

6. Цатурова ИА. Компьютерные технологии в обучении иностранным языкам. М.: Высшая школа, 2004. – 95 с.
Published
2015-07-01
Cited
How to Cite
Шемендюк, С. В., & Пліско, В. І. (2015). Особливості створення та застосування відеоматеріалів в навчальному процесі на філологічних факультетах. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (33), 202-211. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3093