Андрагогічна технологія підготовки майбутніх Фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти
Abstract
У статті проаналізовано погляди сучасних науковців щодо технологій освіти дорослих, подано їх класифікації, виділено особливості технологій навчання дорослих та описано розроблену на основі системного, синергетичного та гуманітарного підходів андрагогічну технологію підготовки майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти, яка складається з цільового, адаптаційно-діагностичного, етапу втілення технології, корекційного та оціночно-рефлексивного етапів.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Кларин М.В. Педагогические технологии в учебном процессе анализ зарубежного опыта [Текст] / М.В. Кларин. - М. : Знание, 1986. – 80 с.
2. Василькова, Т.А. Андрагогика: Учебно-методическое пособие / Т.А. Василькова. – М. : ВНПЦ профориентации, 2002. – 136 с.
3. Беспалько В.П. Слагаемыепедагогическойтехнологии / В.П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. — 192 с.
4. Змеёв С.И. Технологияобразованиявзрослых: учеб. Пособ. / С.И. Змеёв. – М. : ИЦ «Академия», 2002. – 160 с.
5. Лісіна Л.О. Технології навчання вчителів у післядипломній освіті / Л.О. Лісіна. – Запоріжжя: Диво, 2007. – 198 с.
6. Сисоєва С.О. Інтерактивні технології навчання дорослих: Навчально-методичний посібник / С.О. Сисоєва. – К. : ВД «ЕКМО», 2011. – 324 с.
7.Меркулина И.А. Организационно-экономические условия формирования информационно-экономического образования в России: автореф. дис. доктора экономических наук: 08.00.05 / И.А. Меркулина. – М., 2011. – 45 с.
8. Kolb. D. Experiential learning / D. Kolb. – Englewood Cliffs (N.J.), 1984. – 40 p.
9. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін / За ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук.- метод. праць. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2004. – 261 с.
2. Василькова, Т.А. Андрагогика: Учебно-методическое пособие / Т.А. Василькова. – М. : ВНПЦ профориентации, 2002. – 136 с.
3. Беспалько В.П. Слагаемыепедагогическойтехнологии / В.П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. — 192 с.
4. Змеёв С.И. Технологияобразованиявзрослых: учеб. Пособ. / С.И. Змеёв. – М. : ИЦ «Академия», 2002. – 160 с.
5. Лісіна Л.О. Технології навчання вчителів у післядипломній освіті / Л.О. Лісіна. – Запоріжжя: Диво, 2007. – 198 с.
6. Сисоєва С.О. Інтерактивні технології навчання дорослих: Навчально-методичний посібник / С.О. Сисоєва. – К. : ВД «ЕКМО», 2011. – 324 с.
7.Меркулина И.А. Организационно-экономические условия формирования информационно-экономического образования в России: автореф. дис. доктора экономических наук: 08.00.05 / И.А. Меркулина. – М., 2011. – 45 с.
8. Kolb. D. Experiential learning / D. Kolb. – Englewood Cliffs (N.J.), 1984. – 40 p.
9. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін / За ред. О.А. Дубасенюк: зб. наук.- метод. праць. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2004. – 261 с.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Шанскова, Т. І. (2015). Андрагогічна технологія підготовки майбутніх Фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(38), 292-303. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2880
Section
Статті