ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ГЕОІНФОРМАЦІЙНОГО ПОРТАЛУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Abstract
Визначено практичну спрямованість і основні задачі створення освітнього геоінформаційного порталу для вищого навчального закладу. Відповідно до цього, сформульовано основні підходи до організації таких порталів, що включають загальновизнані підходи і методи – наявність каталогу метаданих, ГІС-вузлів тощо, а також основні принципи створення навчально-методичного та інформаційно-пошукового розділів порталу.Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Сергеева М.А. Образовательный геопортал как элемент системы непрерывного образования в обществе знаний / М.А. Сергеева // Вторая ежегодная межрегиональная научно-практическая конференция «Инфокоммуникационные технологии в региональном развитии». – Смоленск, 2009. – С. 261-262.
2. Образовательный геопортал Тверского государственного университета [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: http://geoportal.tversu.ru/Atlas/
3. Космоснимки. Геопортал. GeoMixer Web-GIS [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: http://kosmosnimki.ru/
geomixer/index.html
4. Лурье И.К. Методы интеграции географических информационных ресурсов и обеспечения доступа к ним для решения научных и образовательных задач / И.К. Лурье, А.Р. Аляутдинов, В.А. Аляутдинов и др. // Информационные системы для научных исследований: Сб. науч. стат. Труды XV Всеросс. конф. «Интернет и современное общество». – СПб, 2012. – С. 73-78.
5. Осокин С.А. Инфраструктуры пространственных данных в географии / С.А. Осокин. - ArcReview. – 2010. - № 3 (54) [Электрон. ресурс] – Режим доступа: http://www.dataplus.ru/news/arcreview/detail.php
6. Бездушный А.Н. Пространственные метаданные в системе «ГеоМЕТА» / А.Н. Бездушный, А.В. Вершинин, Ле Дат
Динь // Пространственные данные. – М., 2008. – № 2. – С. 16-25, 69; №3. – С. 26-29.
7. Бубир Н.О. Освітній геоінформаційний портал як середовище для навчальної та науково-дослідницької роботи викладачів і студентів у галузі географії / Н.О. Бубир // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2012. – Вип. 16. – С. 15-18.
8. Андреев С.М. Принципы организации геопортала на основе данных ДЗЗ для управления территориальным раз-
витием / С.М. Андреев, Г.Я. Красовский, В.В. Радчук и др. // Екологічна безпека та природокористування: Зб. наук. праць. – К., 2008. – Вип. 2. – С. 51-76.
2. Образовательный геопортал Тверского государственного университета [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: http://geoportal.tversu.ru/Atlas/
3. Космоснимки. Геопортал. GeoMixer Web-GIS [Электрон. ресурс]. – Режим доступа: http://kosmosnimki.ru/
geomixer/index.html
4. Лурье И.К. Методы интеграции географических информационных ресурсов и обеспечения доступа к ним для решения научных и образовательных задач / И.К. Лурье, А.Р. Аляутдинов, В.А. Аляутдинов и др. // Информационные системы для научных исследований: Сб. науч. стат. Труды XV Всеросс. конф. «Интернет и современное общество». – СПб, 2012. – С. 73-78.
5. Осокин С.А. Инфраструктуры пространственных данных в географии / С.А. Осокин. - ArcReview. – 2010. - № 3 (54) [Электрон. ресурс] – Режим доступа: http://www.dataplus.ru/news/arcreview/detail.php
6. Бездушный А.Н. Пространственные метаданные в системе «ГеоМЕТА» / А.Н. Бездушный, А.В. Вершинин, Ле Дат
Динь // Пространственные данные. – М., 2008. – № 2. – С. 16-25, 69; №3. – С. 26-29.
7. Бубир Н.О. Освітній геоінформаційний портал як середовище для навчальної та науково-дослідницької роботи викладачів і студентів у галузі географії / Н.О. Бубир // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії: Зб. наук. праць. – Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2012. – Вип. 16. – С. 15-18.
8. Андреев С.М. Принципы организации геопортала на основе данных ДЗЗ для управления территориальным раз-
витием / С.М. Андреев, Г.Я. Красовский, В.В. Радчук и др. // Екологічна безпека та природокористування: Зб. наук. праць. – К., 2008. – Вип. 2. – С. 51-76.
How to Cite
Бубир, Н. (1). ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ГЕОІНФОРМАЦІЙНОГО ПОРТАЛУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Problems of Continuous Geographic Education and Cartography, (18), 20-22. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pbgok/article/view/4144
Issue
Section
Статті