Розгляд скарг та апеляцій
Редакція Збірника прагне забезпечити чесність, прозорість та відкритість усіх рішень, пов'язаних із публікацією наукових статей, та надає можливість авторам та іншим зацікавленим сторонам подавати скарги та апеляції на прийняті рішення.
- Подання скарги чи апеляції:
1.1. Автори статей, рецензенти та інші особи, задіяні у процесі публікації, можуть подавати скарги або апеляції щодо рішень редакції, які вони вважають необґрунтованими, несправедливими або такими,що порушують наукові та етичні норми.
1.2. Скарга або апеляція повинна бути подана в письмовій формі та надіслана на вказану електронну адресу редакції Збірника (fcs.journal@karazin.ua). Скарга/апеляція повинна містити таку інформацію: дані про статтю (назва статті із зазначенням авторів; дата публікації; DOI (якщо стаття опублікована)), інформація про скаржника (звання; поточне місце роботи та посада, контакт); предмет скарги.
- Розгляд скарги чи апеляції:
2.1. Редакція перевіряє відповідність скарги чи апеляції встановленим критеріям та вимогам.
2.2. Скарги чи апеляції, які виявилися безпідставними, некоректними або не відповідають встановленим процедурам, можуть бути відхилені без подальшого розгляду.
2.3. Скарги чи апеляції, які відповідають вимогам, будуть піддані докладному аналізу редакцією та відповідними фахівцями.
- Вирішення скарги чи апеляції:
3.1. Редакція може прийняти рішення про залишення попереднього рішення без змін, його модифікацію або скасування на підставі обґрунтувань, наданих в скарзі чи апеляції.
3.2. Вирішення скарги чи апеляції встановлюється після детального обговорення на редакційній нараді та консультації з експертами.
- Інформування сторін:
4.1. Рішення щодо скарги чи апеляції буде повідомлено в письмовій формі особам, які подали скаргу або апеляцію.
4.2. Відповідне повідомлення буде містити пояснення рішення та обґрунтування прийнятого підходу.