Станова дворянська освіта в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ ст.: донкіхотство чи данина традиційним цінностям?

  • Вікторія Шантра Інститут історії НАН України
Ключові слова: дворянство, станова освіта, кадетський корпус, інститут шляхетних панянок, пансіон-притулок

Анотація

У статті з’ясовуються чинники, які змушували дворянство оберігати і вдосконалювати станову освіту, незважаючи на спроби верховної влади російської держави надати їй всестанового характеру. Пояснено, що її збереження мотивувалося пошуком спільних інтересів державної влади і дворянства щодо підготовки бюрократичних кадрів, а також бажанням дворянської еліти виховувати дітей у дотримуванні традиційних дворянських цінностей.      

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2019-07-19
Як цитувати
Шантра, В. (2019). Станова дворянська освіта в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ ст.: донкіхотство чи данина традиційним цінностям?. Дриновський збірник, 11, 123-129. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/drinov/article/view/13376