ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НАВЧАННІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

  • Тетяна Астапова к.держ.упр., доц., доцент кафедри іноземних мов, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків https://orcid.org/0000-0001-8802-9788
Ключові слова: інтерактивні методи, техніки, діяльність, навчання, спілкування, державні службовці

Анотація

Розглянуто сучасні методики викладання іноземної мови слухачам курсу “Державне управління та місцеве самоврядування” з використанням різноманітних підходів та технік змішаного навчання. Підкреслено необхідність та актуальність цього методу при порівняльному аналізі класичних підходів у викладанні іноземної (англійської) мови. Проаналізовано переваги та деякі недоліки інтерактивного методу з подальшим удосконаленням навчального процесу.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Gattegno, C. (1972). Teaching Foreign Languages in Schools: The Silent Way. New York: Educational Solutions.

Krashen, S.D. (1987). Principles and Practice in Second Language Acquisition. New York; London: Prentice Hall International.

Richards, J.C., Rodgers, T.S. (2001). Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge UK: Cambridge University Press.

Terrel, T.D. (1982). The natural approach to language teaching: an update. Modern Language Journal, 66, 121–132.

Опубліковано
2021-02-17
Як цитувати
Астапова, Т. (2021). ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У НАВЧАННІ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ. Теорія та практика державного управління, 1(72), 130-135. https://doi.org/10.34213/tp.21.01.16
Розділ
Особливості реалізації державної кадрової політики в Україні