КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ МЕГАПОЛІСУ
Анотація
Узагальнено концептуальні основи вдосконалення державного регулювання пасажирського транспорту мегаполісу. Доведено, що основою регулювання процесів пасажирських перевезень, особливо на транспорті загального користування, фінансування якого здійснюється з бюджету міста, є інформація про планові та фактичні показники транспортної роботи перевізників, а правильність управлінських рішень залежить від достовірності первинної інформації. Відповідно для підвищення ефективності управління транспортним комплексом на рівні мегаполісу необхідно забезпечити достовірність первинної інформації про виконання транспортної роботи, а також доступність до первинних даних усіх структур, що забезпечують транспортний процес. Назріла необхідність створення ефективної міської інформаційної
системи у сфері транспорту.
Завантаження
Посилання
Bidniak, M.N., Bilichenko, V.V. (2006). Vyrobnychi systemy na transporti: Teoriia i praktyka [Production systems in transport: Theory and practice]. Vinnytsia : UNIVERSUM-Vinnytsia [in Ukrainian].
Vakulenko, K.Ye., Dolia, V.K. (2014). Lohistychni pryntsypy upravlinnia systemoiu miskoho pasazhyrskoho transportu [Logistic principles of management of urban passenger transport system]. Vostochno-Evropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolohyi. – Eastern European Journal of Advanced Technologies, 3(3), 33–37 [in Ukrainian].
Volik, V.V. (2016). Formuvannia ta realizatsiia derzhavnoi polityky v haluzi miskoho transportu: administratyvno-pravovi zasady, [Formation and implementation of state policy in the field of urban transport: administrative and legal basis]. Dnipropetrovsk: Seredniak T. K. [in Ukrainian].
Ilchuk, V.P. (2014). Kompleksnyi analiz transportnoi merezhi mista: systemno-analitychnyi pidkhid [Comprehensive analysis of the citys transport network: system-analytical approach]. Chernihiv: TsNTI Publ. [in Ukrainian].
Kudrytska, N.V. (2010). Transportno-dorozhnii kompleks Ukrainy: suchasnyi stan, problemy ta shliakhy rozvytku [Ukraine’s transport and road complex: current state, problems and ways of development]. Kyiv: NTU [in Ukrainian].
Kucheruk, H.Iu. (2011). Yakist transportnykh posluh: upravlinnia, rozvytok ta efektyvnist [Quality of transport services: management, development and efficiency]. Kyiv: DETUT [in Ukrainian].
Matiiko, S.A. (2010). Osoblyvosti derzhavnoho rehuliuvannia rozvytku transportnoho kompleksu Ukrainy [Features of state regulation of development of transport complex of Ukraine]. Derzhavne upravlinnia: udoskonalennia ta rozvytok. – Public administration: improvement and development, 6. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Duur_2010_6_8 [in Ukrainian].
Sadlovska, I.P. (2011). Stratehichne upravlinnia natsionalnoiu transportnoiu infrastrukturoiu [Strategic management of national transport infrastructure]. Kyiv: Serdiuk V.L. [in Ukrainian].
Sych, Ye.M., Kyslyi, V.M. (2014). Ekonomika transportnoi shvydkosti [Economics of transport speed]. Kyiv: Lohos [in Ukrainian].
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).