Доброчинність в умовах становлення інформаційного суспільства

  • V. M. Nikolayevsky Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна,
  • V. V. Omelchenko Харківський національний університет радіоелектроніки,
Ключові слова: доброчинність, краудсорсинг, краудфандинг

Анотація

У статті здійснюються розвідки щодо краудсорсингу та краудфандингу, які в епоху інформаційного суспільства набувають нового технологічного виміру. Автор з'ясовує, яким чином співвідносяться краудсорсинг та краудфандинг, та визначає характеристики, які дають підстави розглядати ці форми діяльності та доброчинність як споріднені. Окрема увага приділяється чинникам, які обмежують розвиток краудсорсингу та краудфандингу в сучасній Україні, та умовам, які б сприяли ширшому впровадженню цих явищ. Також автор звертається до більш широкого контексту, аналізуючи перепони, з якими загалом стикається доброчинність в українському суспільстві.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

V. M. Nikolayevsky, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна,

к. соц. н., докторант каф. соціології

 

 

V. V. Omelchenko, Харківський національний університет радіоелектроніки,

 к. соц. н., доц. каф. філософії

Посилання

Ніколаєвський В. М., Омельченко В. В. Доброчинність у ретро(перспективі): огляд теоретичних та емпіричних напрямів дослідження у сучасній літературі / В. В. Омельченко, В. М. Ніколаєвський // Вісник ХНУ ім. В. Н. Каразіна. - 2014. - № 1142. -Випуск 52. - С. 27 - 37.

Омельченко В. Доброчинність як соціальний феномен та соціальна проблема українського суспільства // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Випуск 726 - 727. Філософія. - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014. - С. 42 - 50.

Косуля І. Ю. Краудсорсинг та краудфандинг: нові поняття чи нові феномени? / І. Ю. Косуля // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. Збірник наукових праць. - Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, 2014. - 362 с.

Хауи Дж. Краудсорсинг: Коллективный разум как инструмент развития бизнеса / Джефф Хауи; Пер. сангл. - М.: Альпина Паблишер, 2012. - 288 с.

Так появился неологизм - Краудсорсинг [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://crowdsourcing.ru/article/tak-poyavilsya-crowdsourcing

Что такое Краудфандинг? [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
http://crowdsourcing.ru/article/what is the crowdfunding

Что такое краудсорсинг? [Електронний ресурс]. - Режим доступу:
http://crowdsourcing.ru/article/what is the crowdsourcing 2

Кутузова А. Як реалізувати проект за допомогою краудфандингу? / Анастасія Кутузова // Forbes.ua. - 23 травня 2014. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://forbes.ua/ua/explain/startup and business/1371647-yak-realizuvati-proekt-za-dopomogoyu- kraudfandingu

Марченко О.С. Інтелектуальний краудсорсинг як категорія інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / О.С. Марченко. - Режим доступу:
http://dspace.nulau.edu.ua:8088/bitstream/123456789/2074/1/Marchenko 51 53.pdf

Тигипко В. Развитию краудфандинга в Украине в основном мешает отсутствие законодательства и способов быстрого перевода средств через Интернет [Електронний ресурс] / В. Тигипко - IT Expert. - 26.03.2013 - Режим доступу: http://itexpert.org.ua/mbrikator/item/24392-razvitiyu-kraudfandinga-v- ukraine-v-osnovnom-meshaet-otsutstvie-zakonodatelstvai-sposobov-bystrogo-perevoda-sredstv-cherez- internet-v-tigipko.html

Омельченко В. Доброчинність як соціальний феномен та соціальна проблема українського суспільства // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наук. праць. Випуск 726 - 727. Філософія. - Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014. - С. 42 - 50.

Гулевська-Черниш А. Багатолика добродійність України: чи можна відродити довіру? / ZN,UA. - 15 березня 2013. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://gazeta.dt.ua/socium/bagatolika- dobrodiynist-ukrayini-chi-mozhna-vidroditi-doviru- . html
Опубліковано
2017-11-24
Цитовано
Як цитувати
Nikolayevsky, V. M., & Omelchenko, V. V. (2017). Доброчинність в умовах становлення інформаційного суспільства. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», (57), 34-39. https://doi.org/10.26565/2306-6687-2017-57-05