Проблема інформатизації та комп’ютеризації освітньої галузі
Ключові слова:
інформатизація освіти, системи інформатизації, інформаційні технології, компьютеризація освітньої галузі, інформаційно-комунікаційні технології, людський капітал.
Анотація
У статті досліджуються актуальні проблеми становлення інформаційного суспільства та його вплив на новітню філософію освіти. Розглянуто проблеми щодо ефективного впровадження і застосування ІКТ в освітньому просторі. Відмічені позитивні сторони інформаційного суспільства, в якому освіта відіграє ключову роль. Зазначено, що стрімкий розвиток нових інформаційних систем за останні роки та впровадження комп’ютерних технологій в освіту є логічним та необхідним кроком у розвитку сучасного інформаційного світу вцілому.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Комарова О. А. Освіта у вимірі інформаційного суспільства / О. А. Комарова // Економічний часопис ХХІ : наук. журн. – 2011. – № 7–8. – С. 50–53.
2. Ніколаєнко С.М. Стратегія розвитку освіти України : початок ХХІ століття / С.М. Ніколаєнко. – Київ: Знан-ня, 2006. – 253 с.
3. Райда К. Ю. Проблеми теоретичного осмислення концепції «Інформаційного суспільства» в сучасній філо-софії. Ідеї альтернативних концепцій / К. Ю. Райда // Мультиверсум : філос. альманах. – Київ : Центр духовної культури, 2008. – № 72. – С. 3–13.
4. Чекаль Л. А., Гейко С.М., Горбатюк Т.В. та інші. Філософія освіти/ Чекаль Л. А., Гейко С.М., Горбатюк Т.В. та інші. – Київ-Ніжин, 2015 р. – С. 92–99.
5. Vandyshev V.N., Perelomova H.S. Human capital in modern leadership (retrospective look at the idea of Karl Marx) //Economic and Social Development. 17th International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Managerial Issues in Modern Business”. Book of Proceedings. – Warsaw, 2016. – Р. 366–374.
2. Ніколаєнко С.М. Стратегія розвитку освіти України : початок ХХІ століття / С.М. Ніколаєнко. – Київ: Знан-ня, 2006. – 253 с.
3. Райда К. Ю. Проблеми теоретичного осмислення концепції «Інформаційного суспільства» в сучасній філо-софії. Ідеї альтернативних концепцій / К. Ю. Райда // Мультиверсум : філос. альманах. – Київ : Центр духовної культури, 2008. – № 72. – С. 3–13.
4. Чекаль Л. А., Гейко С.М., Горбатюк Т.В. та інші. Філософія освіти/ Чекаль Л. А., Гейко С.М., Горбатюк Т.В. та інші. – Київ-Ніжин, 2015 р. – С. 92–99.
5. Vandyshev V.N., Perelomova H.S. Human capital in modern leadership (retrospective look at the idea of Karl Marx) //Economic and Social Development. 17th International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Managerial Issues in Modern Business”. Book of Proceedings. – Warsaw, 2016. – Р. 366–374.
Опубліковано
2017-04-21
Цитовано
Як цитувати
Лаута, О. Д., & Стельмащук, А. (2017). Проблема інформатизації та комп’ютеризації освітньої галузі. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», (56), 26-30. https://doi.org/10.26565/2306-6687-2017-56-05
Номер
Розділ
ФІЛОСОФІЯ ДОБИ ГЛОБАЛІЗМУ, ПОСТМОДЕРНУ Й ІНФОРМАТИЗАЦІЇ